) 
Pienet, verta vuotavat haavat on ällöimpiä. 

Ei tunnu "kipeältä" olo, vaikka nenä on ihan tukossa ja hengittäminen on vaikeaa ja välillä puhuminenkin eli oonhan mä kipeä.
Ja mun äänestä kuulee, että nenä on täysin tukossa. Mikäköhän siinäkin on, että yleensä "kehtaa" pitää saikkupäivän vasta sitten kun on kuumetta, vaikka esim. yhden päivän lepäily kotona voisi tehdä ihan hyvää.
En oo saanut nukutuksi, kun en pystynyt olemaan makuuasennossa (kylkiasennossa tuntuu että keuhkot rusentuu, mahallaan ei ole mahdollista enää olla, selkäasennossa ahdistaa, puoli-istuen ahdistaa), ainut asento mikä oli suht ok oli istuen etukenossa, joka sekin sitten ahdisti pidemmän päälle koska maha.
Näin parhaaksi vaappua sitten valohoidon jälkeen duuniin, ja esimies yritti että lähde nyt kotiin ja neuvolalääkäriin, mutta eihän sinnekään enää samalle päivälle saanut aikaa
Eikä hoitsulle kannata mennä, kun ei se saa määrättyä lääkkeitä 
Muualla ei sais perunalaatikkoa!! 

Samalla kun venyteltiin koipia esittelin sille noiden pallonaamojen kuvia.

Nyt on tosin harvinaisen outo flunssa. Kurkku ei ole yhtään kipeä. Nenä vain vuotaa solkenaan ja aivastuttaa. Väsyttää jonkin verran. Toisaalta kiva, että ei kovin pahalta tunnu, mutta on tämä jatkuva niistäminen harvinaisen rasittavaa silti. 

Lisäksi syksyllä mulla oli yksi oksennustauti.
Miks mä oon aina kipee? Pitäisi ehkä alkaa säännöllisemmin syödä d-vitamiinia, jos se vaikka auttaisi. Nykyään kun ei maitotuotteitakaan käytä, voi siitä olla puutetta...
Mulla on kyllä yläselkä ja niskat vähän kroonisestikin jumissa, mutta nyt on muutaman päivän ollut kunnolla kipujakin. En tiedä parantaako niskajooga asiaa vai jumittaako lisää.... Hartioissakin on kipeitä kohtia. Tekisi mieli mennä hierojalle, jos vaan saisi aikaiseksi. Tosin en ole kovin hyvä käymään hierojilla, se tuntuu vähän oudolta kun harvoin käy.

Ainahan tuollainen pitää käydä näyttämässä lääkärissä, mielellään vielä saman päivän aikana.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa