Minusta on mahtavaa, että perheeni ja monet ystäväni pitävät Miehekkeestä, mutta on myös porukoita, joihin en koskaan Miehekettä vie. Osaan siksi, että puolisoita ei muutenkaan tavata ottaa mukaan ja yhteen siksi, että Mieheke ei oikein viihdy heidän seurassaan. Kukaan ei kuitenkaan koskaan sanonut, ettei Miehekkeestä pitäisi, joten tietyt ihmiset taitavat vain pitää mölyt mahassaan.
Tokikaan en ole kysynyt, joten mulle ei ole myöskään kerrottu. Puhuvat sitten selän takana, jos kokevat tarpeelliseksi. 
Mutta onko minulle tärkeää, että ystäväni pitävät Miehekkeestä? Eipä kai. Kiva plussa ,jos tykkäävät ja kiva plussa, jos Mieheke tykkää heistä. Näin ei tokikaan kaikkien osalta ole. Eipä sillä, minäkin olen alannut vieraantua kyseisistä ihmisistä, koska minä olen aina se yhteyttäottava osapuoli ja aina vaan on juoruja eikä keskustelua. Ei siis ihme, että Mieheke ei viihdy heidän seurassaan, kun minäkään en enää oikein viihdy. (Ja ei, Mieheke ei ole ikinä yrittänyt pitää minua poissa kyseisten ihmisten luota. Ei vaan mielellään tule mukaan heitä tapaamaan, vaan jää vaikka äitini/perheeni kanssa viettämään aikaa.) Ehkä toisten mielipide on merkityksellisempi sellaisissa symbioottisissa suhteissa, joissa minuus on alkanut kadota ja on vain me. Ja toisaalta ystäväni eivät määritä minuuttani, joten Miehekkeellä on täysi oikeus olla pitämättä kaikista ystävistäni, se on vain luonnollista. En minäkään pidä kaikista hänen kavereistaan. Onneksi parhaat ystävät ovat puolin ja toisin molempien mielestä mukavia.

Esittelyvaiheelle en osaa oikein sanoa tiettyä ajankohtaa. Riippuu paljon suhteesta. Seurustelin Miehekkeen kanssa aika kauan ennen esittelyjä. Toki esim. opiskelukaverit olivat myös Miehekkeen kavereita, joten heille häntä ei erikseen tarvinnut esitellä. Parhaat ystäväni olivat tavanneet Miehekkeen jo vuotta ennen kuin aloimme seurustella.
Kotiseudun kaveriporukka tapasi hänet, kun olimme seurustelleet tyyliin vuoden.
Esittelyajankohta riippuu täysin siitä, milloin on itse valmis esittelemään toisen ja toinenkin on asian kanssa sujut. Eli kun suhde on riittävän vakaalla pohjalla.

). 

Onnea Em & Pomppis