pakko saada tota! Nyt meni herkkulakko hankalaksi...
Niistä tulee kamalan voimakas haju, ei ehkä paha mutta kuitenkin sellainen pyykinpesuaineen haju. Joka kerta kun kulki kylpyhuoneen ohikin, se haju tulvi sieltä. Tänään keräsin pyykit narulta, ja nyt ne odottavat olohuoneessa kaappiin laittoa, en viitsi vielä laittaa sinne, ettei se haju tartu kaikkiin muihinkin vaatteisiin, enkä muutenkaan halua sitä hajua makuuhuoneeseeni.

Ja on siitä joskus niille firmoille hyötyäkin, kyllä mä olen ilmaisnäytteen perusteella päätynyt myös ostamaan tuotteita. Esimerkiksi Oivariini herkku -levitettä mainostettiin taannoin siten, että torilla jaettiin "eväspusseja", joissa oli valmiiksi voideltu sämpylä.
Sopivasti mulla oli nälkä, olin menossa töihin ja söin sen sitten siellä, ja se oli niin hyvää, että sen jälkeen olen ostanut kyseistä levitettä usein.
Helsingin rautatieasemalla on aina välillä näytteiden jakelijoita ja juuri viime viikolla sain Alpron "rahkan". Niitä tosin syön muutenkin, joten sinänsä se ei houkutellut mua käyttäjäksi, mutta vahvisti käyttäjyyttäni. 
, mutta ne mainostivatkin Bachelor Suomea. (Enkä ehkä muutenkaan lähes keski-ikäisenä olisi parasta mahdollista kohderyhmää TLW-kampanjalle.
)
Jos tuolle viiden bongon asteikolle pitäisi nämä laittaa niin puolikkaan, korkeintaan yhden pippurin kehtaisin lätkäistä, sen verran kädenlämpöistä "suomalaiseen makuun" tehtyä läpsyttelyä nämäkin kuitenkin olivat. Vähän käynyt mielessä lähettää palautetta ja ehdottaa että mitä jos karsisitte sitä grillisipsimakua reilulla kädellä ja tulisuuden kääntäisitte vähintään kaksi- kolminkertaiseksi niin alkaisi olla jotain meininkiä näissä.
Olin melko varma, että se ei olisi kovin hyvää, mutta pitihän se kokeilla, että miltä tuollainen kummallinen keksintö muka maistuu. Eihän se erityisen hyvää ollut, tuli vähän mieleen Kvilla-yskänlääke, jota lapsena syötiin - se oli yskänlääkkeeksi hyvää, mutta maustettuja kivennäisvesiä olen juonut parempiakin. 
marenkienkeli kirjoitti:Tutustuin viime viikolla Oatlyn kauravaniljajäätelöön. Olisin halunnut löytää ekologisemman (ja halvemman) vaihtoehdon soijajäätelölle, mutta petyin kyllä lievästi. Maku ei ole lähellekään yhtä makea kuin soija- tai riisijäätelössä, mikä voi olla huono tai hyvä juttu. Kuitenkin jäätelö itsessään on melko mautonta ja koostumus ei ole kermainen vaan kiteet melkeinpä tuntee. Yksinään ei toimi, mutta esimerkiksi makean hillon kanssa se toimii paremmin kuin makeammat jäätelöt.
Tavallaan hyvää, mutta tekstuuri häiritsee.

No, tulipa testattua. 

Härkistä oli jossain iso hyllyllinen, mutta sitä en sitten ostanut, kun en siinä hetkessä keksinyt mitä siitä olisin tehnyt. Sitä paitsi sen luvattiin korvaavan jauhelihan - en mä muutenkaan erityisesti pidä jauhelihasta, niin en mä sitä halua korvatakaan.
Ohje löytyy erikoisruokavalioketjusta.
Kaupassa oli jäljellä peräti kaksi pakettia Mifua, eli ilmeisen suosittu tuote.
). Suutuntumakin oli ihan miellyttävä, ei yhtä nihkeä kuin raejuustossa. Voisin ostaa toistekin, vaikka tiedostankin, että lihankorvikkeena tällainen maidosta tehty tuote on aika hölmö, kuten kaikki maamme kolumnistit ja bloggaajat ovatkin jo huomauttaneet samalla kun ovat nauraneet raejuuston uudelleenkeksimiselle. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa