humalaiset fordelaiste ottaneet tämän ketjun halutuunsa kuten se sitä olisi, joten ei se
mitn, eillä siis sillä tämä... eiku meikllä on nyu (möks. ilmari) forde niin tämä saa olla tämmönen kääniikalojen
vuodatuspaikka.
(Olen sorutunut käyuttäämään pyyhkijää jo ainaki kolme kertaa ekankappaleen aikan.
min'ä)Kittasin eurosiivujen kunnisaksi tai jotta niitä opystyis ees kahtomaa ja myös harjoittelun
vuoksi nekljä pullolluista nallea ja hyvvää llu siis olu, oli prklelele, tosin lonkero a ois tehenu
mieli, mutta joih viimenesen eilen. treenikunto on ok. neljän pullon jäläjkeen tanssin kuin
humalainen hullu eli tosi helevetin seksikkäästi omasta mielestä ja tosi heiluen ja eptätasaopauinoistessti
tositen mielestä.
Olen valmis kohtaaman maailman. Jeee--- ;eop 

Musiikinkuuntelukin saa jotenkin uudet mittasuhteet. Pitäiskö lopettaa ilta Suffer Little Childrenillä kuin joskus aikoinaan...

) ja pari kaljaa. EIköhän tästä känni saada
) Kovasti tahtoisin tanssimaan tä'nään jonnekin. Miekkonen jo maureskeli minulle, että "Ja minä muka kuuntlene musiikkai kovaa kuulokkeista." Musiikin armoton huudatus kläynnissä, kön tuntuu ettei normalli äänenvoimakkuus riit'. Jos tänmää ei saa tnassia niin vttu! tanssmaan, tnassimaan! 

Voi sitä tuskan määrää... Huoh. Kai tämän jotenkin kestää. Sunnuntaina takaisin sivistyksen pariin.
En vielä aamulla uskonut olevani tällaisessa tilassa, muuta niin niin se vain elämä heittelee. 

) eikä tarvitse allu-tuopista juoda. Mutta viini onkin niin hyvää että taistelen tässä ottaako neljäs lasi vai ei.