kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 25 Touko 2008 02:13

Vaikka tänmän ketjun ei alunperin ollut trakoitus ola jatkoa humalaisten hiorinoille ovat
humalaiset fordelaiste ottaneet tämän ketjun halutuunsa kuten se sitä olisi, joten ei se
mitn, eillä siis sillä tämä... eiku meikllä on nyu (möks. ilmari) forde niin tämä saa olla tämmönen kääniikalojen
vuodatuspaikka. :tilt: (Olen sorutunut käyuttäämään pyyhkijää jo ainaki kolme kertaa ekan
kappaleen aikan. :pitsläp: min'ä)

Kittasin eurosiivujen kunnisaksi tai jotta niitä opystyis ees kahtomaa ja myös harjoittelun
vuoksi nekljä pullolluista nallea ja hyvvää llu siis olu, oli prklelele, tosin lonkero a ois tehenu
mieli, mutta joih viimenesen eilen. treenikunto on ok. neljän pullon jäläjkeen tanssin kuin
humalainen hullu eli tosi helevetin seksikkäästi omasta mielestä ja tosi heiluen ja eptätasaopauinoistessti
tositen mielestä. :friikkipeukku: Olen valmis kohtaaman maailman. Jeee--- ;eop :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 25 Touko 2008 22:13

Vaikka tänmän ketjun ei alunperin ollut trakoitus ola jatkoa humalaisten hiorinoille...

Aijjaa.. :nolo: No ei siin sit mitn. Mut nythän on ilmarikin, niin siellä voi keijottelijat tsättiä. :seko
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 05 Kesä 2008 02:40

Vilmien katselun aikana pääsi vähän lipsahtamaan, kun ei tuo isäntäkään ole kotona vahtimassa... On se votka ja limppa vaan hyvää. Kuva Musiikinkuuntelukin saa jotenkin uudet mittasuhteet. Pitäiskö lopettaa ilta Suffer Little Childrenillä kuin joskus aikoinaan...
Fantsu

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 05 Kesä 2008 04:40

Ja huomenta...

Kuva
Fantsu

ViestiKirjoittaja Janet » La 07 Kesä 2008 01:13

Moi! oLtiin työporukan kanssa vähänsa unomassa. Meillä oli oikein kivaa, mut mun piti lähteä kavreilläe kaveriks tenranssille, mut hitto iekäön siellä ei ollu ketään! NO me mennään huomenn a johonkin toiseen baariin, kokeillaan uudestaan. Ai kauhee ku piilarit kuivuu pääjäb . Haluaisin aurajuustopurilaisen niinkö NUT, eli NYT. Saikon täällä käyttää backspacea? olen nut ainakin kahdesti kä'yttänut. HItto, muutaman vain join, miten voi olla näin tööt. Kellokin noin vähän.

Menen tekemään jotain. Tahtoo edelleen aitajuustoa, ellei jopa auta!eikun aura! :sekopää:
Janet

ViestiKirjoittaja Sippura » La 07 Kesä 2008 19:39

Kännikeijo täällä, at joor söövis! :keijo:

Nautin en sin ruuan kanssa didukan (oho) ja sitten siirryin valkoviiniin & vissyyn
ja hittolainen, tääh'n menee päähän ku metrinen halko :tilt:

Jemmssa on vielä yks Mojito ( :kuola: ) ja pari kaljaa. EIköhän tästä känni saada
päälle!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 07 Kesä 2008 21:46

Aikas mainio meno on nyt! Viiniä ja olutta on nsutiyyu j rnamlla istuskeltu. (Näpit menee ihan väärille nappäimille. :virne: ) Kovasti tahtoisin tanssimaan tä'nään jonnekin. Miekkonen jo maureskeli minulle, että "Ja minä muka kuuntlene musiikkai kovaa kuulokkeista." Musiikin armoton huudatus kläynnissä, kön tuntuu ettei normalli äänenvoimakkuus riit'. Jos tänmää ei saa tnassia niin vttu! tanssmaan, tnassimaan! :jami:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja shaana » Su 08 Kesä 2008 18:13

En kylläkään ole enää humalassa, mutta silti. Oli hauskaa. Tulin laivalta. Oli kyllä aika kamalaa. Tai en tiiä :D Normipäivä. ja huomenna aamuvuoroon töihin, hoohhhoiijaaa :friki eiku :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Dnd » La 14 Kesä 2008 03:48

Taidan olla hieman kännissä. Sijainti Kruunupyyssä ja kello taitaa olla jo jotain. Jokohan uskaltaisi nukkumaan, ettei tule huono olo.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 19 Kesä 2008 23:02

Ei tääl mittää kännikeijoi ole? :tilt:

Juhannus alkoi ja ari olutta alla. Ihanaa kun ei ole mihinkään kiire,
voi vaan hengata ja olla rauhassa. Kattoo nyt että montako jaksaa
viel juada
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 20 Kesä 2008 00:08

Tein GT:n mukavasti tuoppiin, joten hieman hiprakassa ollaan. Nyt menossa toinen. Huomenna mökille.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 20 Kesä 2008 00:56

Mulle kaadettiin ihan itsestäni riippumatta kaksi tuopillista punaviintä, ja se lämmittää ihan mukavasti. :tilt:

Pienessä maistissa ollut paikallisen Seurahuoneen deejii - naapurini - vaatimalla vaati, että tulisin huomisiltana baareilemaan. Hän oli yhden tietyn levynkin kaivanut arkistoistaan vain minua varten, kun olin jotakin biisiä hältä toivonut eräänä baari-iltana. :virne:
Emmää ilman seuraa kuitenkaan taida lähteä.

Isä alkoi humalaspäissään fiilistelemään Kari Tapiota, joten nyt on aika vetäytyä hiljaa takavasemmalle ja mennä vaikka saunaan. En jaksa hänen omalla tavalla hellyyttävää "on muuten ihan älyttömän hieno biishi" -kommentointia. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 20 Kesä 2008 01:10

Nyt on GT-tuopit juotu ja höyhensaaret odottaa... Mun kohtalona on kuunnella Jussina faijan Veikko Lavi hehkutusta :seko: Voi sitä tuskan määrää... Huoh. Kai tämän jotenkin kestää. Sunnuntaina takaisin sivistyksen pariin.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 21 Kesä 2008 01:24

Ensimmäistä' kwetaa olen kännissä niin, että olisin myös koneen ääressä samaan aikaan.

Porukoiden kanssa edelleen tässä oleskelan ja viiniä on kylusnut pari pulloa. Tai no iskä joi kalijaa, m,utta me äitin kansa juotiin viiniä . Serkut ja niiden vanheklat eli mun täti jas sen mies on kans täällä, mutta läjhtee varmaan nyt kotiin. Tosi viiliä mienoa hei :virne: Jepsjesjouy!

Oon painanu jo ainakio kolmesti tuota pyyhkinis pappia eli nappia. Ja en osaa olla pyyhkimättä tuypoja, mutta nyt on varmaan pakko.

Kauheeta, miten paljon typoja voi tullakkaa. :virne:

Ihan jauska hussi tuli kyllä vaikka kotina kotiana vain olinkin. Ei sitä aina rtarvi olla kavereillet kanssa. Pitäis olppuia olemaan porukoidenkin kansa. Ja just mun velikin tuli kotiin ja painoin taa s kahdesiti pyyhkimiasnappia... mikskä sitä oikeesti sanotaan ees`entiä?

Hihhei!

Hyvää loppujussia kaikille keijoille! Ootte haassuja! :virne:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 22 Kesä 2008 01:13

Juhannus! Ha känniääliäöintiää. :p En vielä aamulla uskonut olevani tällaisessa tilassa, muuta niin niin se vain elämä heittelee. :tilt: (MIkäköhän toi "Ha känniääliäöintiää." on olevinaan. Unohdin jo nytö. :friikki:) Huonoista odotuksista huolimatta ihan hauska juhannus ion oilöllut ja on ihan mukavaa völillä k'nniääliöidä :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 28 Kesä 2008 01:49

Jokunen juoma on nautittu ja mioekkonen on jo vetäytynyt yöpuulle. Kai se kohta pitäis itekin mennä nukkumaan, bielä ei vaan säsytä. Ja just kun kerkesin miettiä, et nyt ei tarvii hirveesyi miettii kirjoutsvirheiden korjaamista, niin niitä alkaa syntymään ko... mita. En ees tiiä. Mut juu, tämmösiä humaloita (hunalia?) sais olla enemmänki, kö on bvaan niin mukavaa.

Letkistellään menemään! :sydän:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 04 Heinä 2008 21:31

KOlme kaljaa on alla enkä tiedä, onko mieli iloinen vai mitä hä. Enkä varmana malta pysyä kotona jos otan vielä yhdenkin, sitten joututuu lähtemään rilluttelemaan johonkin. Jos lähen ni laitan itteni hienoksi, oikein daamiksi, sen takaan. Ja meen vaan postailee. :seko
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 21:44

Olisit shaana aiemmin ilmoitellut, olin ihan sun huudeilla äskön! terdellä vielä, olis huvittanut jatkaa iltaa mutta seuralla oli työpäivä huomenna ja jouduin kotiin. :(

Kolme siideriä, ei pöhnää. Kaapissa olis vähän vuinaa ja rommia... :raps:

..taidan säästellä huomiseen.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 04 Heinä 2008 21:46

No fittan mä kattoin että sulla ei ollu terdekaveria niin mietin nakkaisinko viestillä tai jotain. Njääh, bullshit, tyhmä minä. Taidan ottaa vielä yhen ainaki.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Heinä 2008 23:35

hjumala. oho. ihmisiä täällä ja onnistun vetämääm jotkut ihme kilarit systerille. prkl. joo. kivaa. melkein. perkele-
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 06 Heinä 2008 00:07

Ajattelin juoda ihan vain yhden siiderin. Sen juotuani tajusin, että onhan meillä vielä vähän muutakin juotavaa. Kahteen drinkkiin riitti. :superhymy: Mulla on nyt vaikea dilemma. Jos joisin tuon viimeisen drinkin nopsaan, niin se menis toki enemmän päähän. Toisaalta sitten juotava loppuu äkemmin. Vinkkejä?

Theiakin. :femmat:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 06 Heinä 2008 04:07

Oli sitten ihan pakko avata kone, kun ei ole muuta elämää. :sekopää:

Taidan olla vähän heppulissa, vaikkein juonut paljon mitään. Harjoittelun
puutetta, sanoisi joku. Mutta jee, kivaa seuraa. :)

Väsyttää vähän: :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja elegia » Su 06 Heinä 2008 05:07

:sekopää:

Mää kävin kanssa vähän baarissa. Ja sitte toisessaki. Join vähän viintä. Oli kivistä. Ei mulla muuta. Aurinko paistaa! :sydän:

:sekopää:
elegia

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 09 Heinä 2008 21:53

Unirytmi on sekaisin. Ei meinannut väsyttää, joten ajattelin ottaa ihan lasillisen punkkua helpottamaan. Mulla kun nykyään on ihan viinilasi (huom, yksi kappale :pepsodent: ) eikä tarvitse allu-tuopista juoda. Mutta viini onkin niin hyvää että taistelen tässä ottaako neljäs lasi vai ei. :virne: Mutta lohdutuksesksi voin sanoa, että täytän lasit alle puolilleen, joten en mä nyt NIIIIN hiprakassa vielä ole. Aamulla ei vaan oikein voi olla pöhnässä, pitäisi töihinkin jaksaa...

Ja muistin nyt, ettei saa kumittaa. Anteeksi.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Purple » Su 13 Heinä 2008 04:39

En sano enkä toivo, mutta tmän sanon.

Se on ihan sama vaikka seisoi s pihakoiun alla sateessa muovituopin kanssa, jos vaan seura on hyvää . Lemmehtyyt koffi on lemmethynyttä koffia mut silti. Ihan sama. kivaa on silti. Ja omat juomat on pop.

Niin että sitä minä että vaika ois mitkä huppa festarit tai muut. seiura raitkaisee.

Kivaa oli. tarkoitus oei ollut olla hyumaralla, väärin kävi.Vapaapäivä ja keaikkee. Tai loma tai jotain. Henkka ja liituaria liituraita ja kaikkee.

Juon vettä, meen nukkamaan. Kitti ja hei.
Purple

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa