Mä niin tiedän ton. Usein mua ärsyttää kissankarvakasat, jotka kertyy siivoojien käyntiväleissä. Nyt, kun molemmista lähtee karvaa niin niitä kertyy usein enemmän mitä mun sietokyky ois. Mutta kun en voi imuroida, niin en voi.

Mä sanoisin, että osta nyt hyvä ihminen toinenkin pyykkiteline.
Jäävät pian paloina matkan varrelle. 
Lakanoiden peseminen ei oo enää murheenkryyni (ne jäi aina kuivumaan tonne ovien päälle
). Ja pyykkitelineet on aina vaan tiellä.. 

Toi vielä pitää sellaisen jäätelöautotyylisen rimputuksen kun pesuohjelma on valmis.
Ja kun siihen laittaa virran päälle, se pitää myös sellaisen iloisen piipityksen, että jee, nyt pyykätään!

Lavuaarin vähän useammin (tavoite kerran pvssä, todellisuudessa joka toinen tai kolmas päivä), kun pojan pyllyä tulee pestyä siinäkin. Lavuaarin pesen sillä suihkeella tai kylppäripuhdistusaineella, jossa on vähän jotain antibakteerisysteemiäkin.
Mutta meillä siis asuu vain aikuisia.
Pöntön tolla Domestoksella, lavuaarin Kiillon vessasuihkepesuaineella ja jos on isoja pinttymiä lavuaarissa niin Gifillä sitten. 

Kibaya kirjoitti:Kun saa ympärilleen selkeyttä, niin siinä selkenee pääkin.
Tunsin hieman syyllisyyttä siitä että äiti siivoaa munkin kämppää, mutta itsepähän halusi ja vastapainoksi asennan sille puhelinsysteemejä uudestaan ja toimin muutenkin it-tukena
). Samalla tuli kirjoituspöytäkin siivottua kunnolla, kun se ikkunan edessä on. Nyt tuntuu selkeältä.
Se on jotenkin kökösti kirjoitettukin mielestäni.
Käytän havumetsäntuoksuista WC-kukkaa ja sitruunantuoksuista Cifiä. 

Kibaya kirjoitti:hövitaminer
Kestipä hetken hahmottaa tota sanaa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa