Puhelinasiaa.

Re: Puhelinasiaa.

ViestiKirjoittaja Emilia » To 01 Loka 2015 15:52

Meillä oli töissä se yksi lumian perusmalli (varmaan just se halvin) ja jos tahtoi pistää paremmaksi, piti ite maksaa erotus. Ainakin se lumia, joka mulla oli, oli ihan hirvee. :virne:

Mun alkaa olla aika ostaa uus puhelin mutta oon vähän ulalla, minkä ottais. Miehellä on muistaakseni joku lg ja on ollut siihen tosi tyytyväinen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 02 Loka 2015 23:21

Vittu mitä paskaa!!! :raivo: :gaah: :kieli:
Mä oon nyt 5 tuntia yrittäny saada asetuksia kuntoon tohon työpuhelimeen, enkä saa sitä semmoseks, että voisin käyttää sitä. Kaikki on tehty niin vaikeaksi että.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » La 05 Joulu 2015 00:38

Lumiani meni rikki parisen kuukautta sitten ja olen käyttänyt vanhaa puhelinta tähän saakka. Sillä pystyi soittaa ja lähettää viestejä. Aluksi mietin, että se on kamalaa, kun ei enää ole mitään muuta puhelimessa. Sitten aloin tykkäämään siitä. Älypuhelinta tulee koko ajan vilkuiltua, josko joku nyt olisi ilmoitellut jotain facessa tai whatsappi vilkkuisi uutta viestiä. Ainut mitä oikeastaan kaipasin, oli whatsapp tai edes tekstiviestit, joissa viestit tulevat ketjuna yhteen keskusteluun, eikä jokainen yksittäisenä viestinä kuten vanhassa puhelimessani oli. Niin ja sitä, että on netti mukana, jos sitä sattuisi tarvitsemaan johonkin tien päällä.

Eilen kävin kuitenkin hakemassa uuden Nokia Lumian, mallia 630. Hinta tarjouksessa 79e. :keijo:
Nyt on taas whatsappi ja pääsee nettiinkin. Kotona vasta tajusin, että kamerassahan ei ole salamaa lainkaan, mutta no, halvalla ei kummosempaa varmaan saakaan.
Saas nähdä, kuinka kauan tuo kestää.

Oli kyllä niinku kotiin olis tullut, kun tuota alkoi käyttää. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ma 18 Tammi 2016 10:23

Pudotin sitten lauantaina puhelimeni kylppärin lattialle, ja näyttö meni säpäleiksi... (Se on aina jos puhelin putoaa nurin maahan, on se Schröedengerin puhelin -hetki - näyttö sirpaleina vai ei :keijo: ) Uuden puhelimen hankinta oli harkinnassa muutenkin, kun tuo minun Samppa Galaxy S 4 kaikui vastaanottajalle aina kun mulle soitti :P

Samsung Galaxy S 6 olis ollut toiveissa, mutta turhan kallis - ja sen takia päätin alunperin odotellakin uuden puhelimen hankintaa, josko noi hinnat olisivat pudonneet... mutta mun tahmatassut päätti sitten toisin :huoh: (tai siis varmaankin ei-tahmatassut, koska se puhelin lipesi :keijo: )

Huawein Honor 7 kävin sitten hakemassa, vaikka tyyrishän tuokin (369 € "normi"hinta), mutta kuitenkin edullisempi kuin tuo Samppalainen. Toistaiseksi oon tykännyt, vaikka onkin aika laatikkomainen verrattuna Galaxy S:iin. Kooltansa isompi, pitää tottua vähän. Vielä vähän haeskelee, jotta löytää sopivat asetukset itselleen tuohon. :P
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 18 Tammi 2016 11:38

Mä myös vaihdoin puhelimen. Itsekin raskausnäpeillä tiputin oman Samppani katuun. Aika kauan jaksoin sen hajonneen ruudun kanssa säätää, mutta lopulta puhelin alkoi olla muutenkin niin hidas käyttää, että loppui hermo.

Nyt käytössä Sony Xperia Z5 compact. Mulle on tärkeää, että puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja tolla se onnistuu just ja just.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ma 18 Tammi 2016 11:58

Emilia kirjoitti:Mä myös vaihdoin puhelimen. Itsekin raskausnäpeillä tiputin oman Samppani katuun. Aika kauan jaksoin sen hajonneen ruudun kanssa säätää, mutta lopulta puhelin alkoi olla muutenkin niin hidas käyttää, että loppui hermo.

Nyt käytössä Sony Xperia Z5 compact. Mulle on tärkeää, että puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja tolla se onnistuu just ja just.

Tässä Honor 7 on joku asetus/juttu (en oo siis vielä kokeillut :keijo: ) että pystyy tarvittaessa käyttämään myös yhdellä kädellä. Nordaalistihan on siihen vähän iso, mutta ainakin jossain keskustelupalstalla tätä ominaisuutta ylistettiin. Aika vähän toistaiseksi tulee käytettyä yhdellä kädellä, mutta mua varoiteltiin jo ennakkoon että kannattaa sellainen hankkia missä yksikätisenä pärjää :P
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 25 Tammi 2016 10:28

Viikon puhelimen räpeltämisen kanssa oon kyllä tyytyväinen valintaani! :superhymy: Akku kestää toistaiseksi paremmin kun edellisessä (edes sillon alussa :P ), itse ohjelmoitava älynäppäin on kätsy, aamulla on jo tarvittu pariin otteeseen kun tuon voi herättää äänikomennolla ja kysyä että missä se on :keijo:

Eniten mietityttää/huolestuttaa kun akku on sisäänrakennettu, kuitenkin perus jumitilanteet on aina viimeistään saanut ratkaistua repimällä akku irti, mutta nyt se ei ole mahdollista :P Mutta ehkäpä sitä ei tarvitse :toiveikas:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » La 04 Kesä 2016 16:28

Hankin vihdoin uuden puhelimen. Samsung Galaxy S5 Neo. Edellinen Galaxy S2 olikin jo neljä vuotta vanha eli käytännössä ikäloppu. :keijo: Oli se jo hidaskin ja muisti täyttyi koko ajan ja sai kikkailla sovellusten poistamisen, välimuistien tyhjentelyn ja muun kanssa että sai päivitettyä olemassaolevia sovelluksia (plus että käytin usein sitä kikkaa, että valitaan numeronäppäimistöltä *#9900# ja sen jälkeen "delete dump" - tämä vinkiksi jos jollakulla vielä vastaavia puhelimia on :keijo: . Se on kuulemma joku "ominaisuus", että sinne kertyy tauhkaa, joka pitää välillä poistaa, ettei muisti täyty).

Aika pitkään olen jo pyöritellyt uuden puhelimen ostamista mielessä ja viime aikoina jopa vähän perehtynyt vaihtoehtoihin. Nyt tuo tuli tarjoukseen ja vaikutti muutenkin parhaalta vaihtoehdolta, ei hirmu kallis koska ei ole kuitenkaan ihan viimeisintä huutoa oleva malli, mutta kuitenkin ihan speksien perusteella tehokas laite.

Samalla päivitin liittymän 4G:hen. Sekin varmasti vaikutti siihen, että vihdoinkin ei tarvitse odotella ikuisuuksia ja klikkailla monta kertaa, jos haluaa vaikka Googlesta nopeasti tarkistaa jotain. Viimeksi aiemmin viikolla kun yritin googlata kaupassa ollessani jotain reseptiä olisin kerennyt kiertää puoli kauppaa läpi sinä aikana kun vanha puhelin lataili niitä hakutuloksia. :P

Asioin operaattorin liikkeessä tämän kanssa, koska siellä oli tarjous ja halusin sen liittymäpäivityksenkin. Mutta se asiointi on aina jotenkin haastavaa. :keijo: Eilen kun kävin etukäteen katsomassa puhelinta mutten vielä halunnut ostaa, myyjälle tuli kiire saada jotain myytyä mulle kuitenkin, ja suostuin sitten ottamaan sen liittymän, kun kerran olin ajatellut sen päivitystä joka tapauksessa. :P Hirveällä kiireellä myyjä vaan selosti kaikkea, hyvä että ehdin ymmärtää mitä se sanoi. Tänään kun kävin ostamassa puhelimen, olin varautunut selittämään, että ei kiitos, päivitin liittymän jo eilen enkä halua nyt enää päivittää sitä, mutta yllättäen myyjä ei maininnut siitä mitään. :keijo: Olin suorastaan hämmästynyt. Ehkä sille riitti, että ostin jotain. Kai se saa siitäkin provision sitten. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 30 Heinä 2016 17:19

Mullakin oli 4 vuotta vanha Samsung Xcover. Koska sen akku ei nykyään kestä, päätin hankkia tilalle Samsung Galaxy J5 -älypuhelimen. Tuo edellinenhän ei ollut älypuhelin, mutta oli tosi iskunkestävä ja siksi hyvä. Olisihan siihen uuden akunkin sanut, mutta tein nyt tällaisen ratkaisun. En käyttänyt sillä vanhalla nettiä ollenkaan, mutta nyt tällä uudella ehkä sitten käytän ja harkitsenkin liittymän päivittämistä. Toisaalta olisi kyllä vielä iPad erikseen nettiä varten. Joka tapauksessa SIM pitää vaihtaa microSIM-korttiin nyt. Tarvitsen puhelinta eniten ihan vaan soittamiseen ja herätyskelloksi, joten siinä mielessä monet ominaisuudet ovat vähän turhia, mutta tulipahan nyt hankittua tuollainenkin sinällään toki aika karvalakkimallinen älypuhelin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 23 Elo 2016 20:53

Mun Samsung Galaxy S4:n akku turposi. Huomasin eilen että mulla näyttö pullottaa kummallisesti ja kun avasin takakannen niin se akku pullahti sieltä esiin. Oli vähän ehkä jännäkakka-fiilis sen suhteen että kauanko se on ollut tommoinen, mutta mietin että kuukaus sitten oon viimeks irrottanut akun ja silloin se oli ihan ok. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kuoren ja silloin se ei pullottanut. :epäilevä:
Eli aika nopealla tahdilla se on ruvennut pullottamaan. :keijoei:

Nyt sain sitten täksi illaksi ja huomiseksi Tuusin vanhan puhelimen lainaan ja se on ihan kamala! :epäilevä:

Lisäksi hiplailin kaupassa uusia puhelimia. Aika kirkkaat näytöt niissä :vihellys:
Samalla mietin että pitäis ehkä vihdoin ja viimein asentaa sen mun muistikortti tohon puhelimeen kun se palaa huollosta. Että ei tarvis koko ajan varoa että koska se flippaa kun sen muisti täyttyy lähinnä valokuvista :vihellys:.

Silti ottaa päähän viedä luuri huoltoon :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 26 Elo 2016 17:44

Reilu viikon päästä takaisin töihin. Siellä on nykyisin peruspuhelimena iPhone 6. (Kaksi vuotta sitten perusmalli oli Nokia/Microsoft joku 620 tms... Lievää upgrade sanoisin. ) Sanoin, että voisin hyvinkin ottaa sen iphonen testiin mutta nyt epäröin. Tykkään mun Sonystani ja koko virtuaalielämäni on aika hyvin synkattu kuukkeliin ja androidiin. Menee varmaan tovi, että tulee taas tutuksi iMaailman kanssa...
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Syys 2016 20:41

Kibaya kirjoitti:Mun Samsung Galaxy S4:n akku turposi. Huomasin eilen että mulla näyttö pullottaa kummallisesti ja kun avasin takakannen niin se akku pullahti sieltä esiin. Oli vähän ehkä jännäkakka-fiilis sen suhteen että kauanko se on ollut tommoinen, mutta mietin että kuukaus sitten oon viimeks irrottanut akun ja silloin se oli ihan ok. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kuoren ja silloin se ei pullottanut. :epäilevä:

Story continues.

Akussa vika. Ei mee takuuseen, koska akun takuu on vuoden :töktök:
:epäilevä:

Vituttaa.
Mutten jaksa tehdä asialle mitään.
Haluaisko joku soittaa mun puolesta samsungille ja vähän äristä? Tai kuluttaja-asiamiehelle.
Mä voin nauhottaa sitä varten lohduntonta itkua minkä voi laittaa soimaan taustalle.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » To 01 Syys 2016 21:43

Kibaya kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mun Samsung Galaxy S4:n akku turposi. Huomasin eilen että mulla näyttö pullottaa kummallisesti ja kun avasin takakannen niin se akku pullahti sieltä esiin. Oli vähän ehkä jännäkakka-fiilis sen suhteen että kauanko se on ollut tommoinen, mutta mietin että kuukaus sitten oon viimeks irrottanut akun ja silloin se oli ihan ok. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kuoren ja silloin se ei pullottanut. :epäilevä:

Story continues.

Akussa vika. Ei mee takuuseen, koska akun takuu on vuoden :töktök:

Vituttaa.
Mutten jaksa tehdä asialle mitään.
Haluaisko joku soittaa mun puolesta samsungille ja vähän äristä? Tai kuluttaja-asiamiehelle.
Mä voin nauhottaa sitä varten lohduntonta itkua minkä voi laittaa soimaan taustalle.

Eiks uus akku riitä? Vai meniks sököks koko höskä siin samassa? Mulla on tosiaan toi jouten, et kyl siitä sulle akku saadaan (toki käytetty..) :tilt:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Syys 2016 21:58

Siitä pitää maksaa se huollon joku kustannus, koska takuu ei kata akun vikoja :P
Sain vinkin että pitäis puolensa, mutta ehkä paneudun siihen huomenna, ees vähän levänneillä aivoilla :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ti 13 Syys 2016 16:25

Tuli tuossa hankittua kakaroille uudet puhelimet. Oli kaksi täytettävää kriteeriä: pokemonia pitää pystyä pelaamaan edes auttavasti ja pitää olla mahdollisimman halpa.

Etsin ensin Huawei y5: sta joka paikasta, kun foorumilla väittivät sen ehkä kelpaavan pelaamiseen.
Lopulta löytyi soneran kaupasta yksi kappale johonkin 80,- hintaan, jonka sitten nappasin heti mukaan, kun se korvaantui kakkosmallilla joka silloin maksoi vielä 120,-(nyt sen taitaa saada 100,-?)
Huaweita aikaisemminkin käyttäneenä laite oli tuttu ja kaiken kaikkiaan tähän laitteeseen ei voi olla kun tyytyväinen.
On (hintaisekseen) nopea, sovellukset toimii play kaupasta suoraan (vanhassa piti aina kikkailla kaiken maailman APK lataustan kanssa) ja se (tällä hetkellä) tärkein, eli pokemoni toimii.
Ei tässä tietenkään ole gyroja, mutta pelaamaan pystyy siinä perus- grafiikkatilassa.

No, sitten piti tietenkin toisenkin saada uusi laite vanhan trendin tilalle, eikä mistään enää löytynyt yhtäkään y5:sta.
Huomasin sitten elisalta halpisluurin Alcatel Pixi 4sen. Tämän tietenkin noudin kaupasta n.90,- hintaan.
Tälläkään kertaa myyjillä ei ollut aavistustakaan puhelimen ominaisuuksista tai toimiiko siinä pokemonit ym.
luulisi kun ovat vartavasten myymässä niitä laitteita, niin olisi vähän perehdytty toimintaan ja ominaisuuksiin,
semminkin kun tätä laitetta ei näköjään kukaan muu myy suomessa, mutta ei.

Rohkeasti kuitenkin laitoin rahat kiinni, vaikka en ollut ikinä kuullutkaan alcatelista muuta kuin jotain yhteistöitä nokian kanssa?
Tässäkin pokemoni toimii samalla tavalla, mutta ohjelmien lataaminen/ käynnistyminen on huomattavasti hitaanpaa verrattuna tuohon huaweihin.
Samaten akun lataaminen on tolkuttoman hidasta verrattuna kaikkiin vanhoihin puhelimiin - laturista riippumatta- en tiedä mistä johtuu.

Tätä puhelinta en välttämättä lähtisi suosittelemaan, vaikkakin kaikki toimii, niin kuitenkin hitaanlaisesti.
Poika kyllä tykkää kun on (iso) 5"näyttö youtubea varten ja taitaa akkukestokin olla melko riittävä, ja olihan se halpa ;)
Niin, ja tässähän oli androidin versio 6!
Haahuilija

ViestiKirjoittaja skray » Ti 13 Syys 2016 21:49

Mitä mä teen sitten kun Lumioita ei enää saa? :pillitys:
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 13 Syys 2016 22:28

Totuttelet johonkin muuhun malliin. :) :paijaus: Uusiin puhelimiin tottuu kokemukseni mukaan yleensä aika nopeasti, vaikka aluksi tuntuukin hankalalta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Pe 16 Syys 2016 09:21

Vastustan kaikkea uutta puhelimissa. :virne:

Mulla oli töissä käytössä Samsungin puhelin ja sehän oli ihan hirveä. Mä en tajunnut yhtään, että kuinka se toimii, kun en tajunnut sitä logiikkaa ollenkaan. Mä en osannut edes soittaa sillä. :keijo: Hyvänen aika jos olis pitänyt etsiä numerokin vielä jostain tallennetuista numeroista, niin en ainakaan olis osannut. Hyh.
Omenapuhelinta en halua ihan vaan siksi, että ne on niin kalliita. Halpakin sellainen on liian kallis, eikä mua oikeastaan ihan periaatteestakaan saa sellaista hankkimaan.

Jos mun nykyinen puhelin hajoaa (se nyt jo sekoilee...), niin mä varmaan siirryn takaisin käyttämään taas mun vanhaa puhelinta, jolla voi soittaa ja lähettää viestejä. :tilt:
Ellen sit vielä bongaa jostain kohtuuhintaista Lumiaa. Kai niitä nyt vielä hetken saa kaupoista...
skray

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Pe 16 Syys 2016 10:51

Joo, ei muutakuin androidi- laitteeseen.
Ne on kaikki kuitenkin melko samanlaisia, ettei ole juur väliä ottaako samsungin, huawein taikka jopa alcatelin.
Itsekin siirryin suoraan perus- näppäinnokiasta android samsungiin, niin ei tarvinnu sekoilla symbianin tai windowsin kanssa.
Lapset kinusi applea, mutta ei ole meille tulossa mitään noin tolkuttoman ylihintaista laitetta ja
nyt kun on androidiin kaikki oppinu/tottunu, niin eipä ole enää omenoista ollu mitään puhetta.
Lumiaa ei uskaltanut edes harkita, vaikka niitäkin oli edullisempia versiota, mutta tuskin olisi samat pelit/ohjelmat edes toimineet.

Oli muuten itselläkin vaikeuksia vastata älypuhelimen puheluun ensimmäistä kertaa, kun ei tajunnut että sitä luurin kuvaketta pitää pyyhkäistä :nolo: .
Soittaminen, puhelinluettelot ym. nettitoiminnot taas alkoi kyllä sujua samantein.
Haahuilija

ViestiKirjoittaja damn » Pe 14 Loka 2016 21:05

Jee, sain eilen uuden puhelimen. Siirryin älypuhelin aikaan vasta maaliskuussa, kun siskon mies lykkäs mulle vanhan Lumiansa. Vaikka älypuhelimien kanssa en kauheasti ollut puuhastellut, niin tajusin sen olevan aivan surkea. Meinasin ostaa uuden vasta veronpalautuksista, mutta alkoi ottaa niin pahasti päähän viime viikonloppuna, että tilasin uuden. Nyt on Samsung Galaxy J3, ihan riittävän hyvä minulle enkä suostu puhelimesta enempää maksamaan ainakaan tällä hetkellä kun pärjäsin vuosikaudet ei-älypuhelimellakin. Tälläistäkö se on kun puhelin toimii, huikeeta :virne: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ma 17 Loka 2016 09:02

Itsellekin pitäisi ilmeisesti hankkia uusi puhelinkone, taitaa tässäkin tekniikassa päteä sama kun tietokonepuolella, että tehoa ja kokoa pitäisi olla koko ajan enemmän.
Tein nimittäin vanhaan trend+ ssaan resetoinnin ja asensin vanhat ohjelmat ja pelit uudestaan, eikä laite kyllä ole edelleenkään lähelläkään nopeata, tai mitkään vanhoista ohjelmista ei lataudu yhtä nopeasti kun ennen. Niihin on kuitenkin tullut kymmeniä päivityksiä ja tehon (ja tilan)tarve taitaa samalla lisääntyä huomattavasti.
Haahuilija

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 26 Marras 2016 22:04

:gaah:

Mun puhelin, iPhone 6, vetelee viimisiään ja nyt pitäisi miettiä uuden puhelimen ostoa. Mähän olen käyttäny iPhoneja jo herraties kuinka kauan joten nyt on vähän :ei: koska en haluaisi vaihtaa iPhonesta pois mutta kun ne on niin saatanan kalliita. Uutta kutosta en halua ja 6s ei maksa ny niin paljon vähemmän että kannattaisi miettiä sen hankkimista uuden 7:n sijaan. Mutta seiskassa ei ole enää sitä peruskuulokeliitäntää vaan tarvis joko lisäosan tai sitten käyttää bluetoothilla. Paitsi että ei mun vuoden vanhoissa Beatseissa mitään bluetoothia ole joten... :töktök:

Samsungia en halua, joku siinä tökkii. Uutta Honoria, onkos se nyt 8?, olen ny sit kattellu, mutta osaisko sellasta käyttää? Ja miksi se ns. älynäppäin on siellä takana? :riips:

Äh. Voi iPhone, miksi oletkaan niin kallis? :kops:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Marras 2016 11:31

Mä tilasin Honor 8 nyt Black friday -tarjouksesta, Honor 7 mulla entuudestaan on. Android-käyttis on toimiva ja jo tää seiska ollut ihan tosi passeli. Musta tuntuu vaan järkevältä et se älynäppäin on takana, kun useimmiten swlaan puhelinta et sormet on puhelimen takana :virne:

Mut verrattuna iiipuhelimiin on toki kovin erilaisia, henkkoht en enää ipuhelinta ottaisi :sori:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Marras 2016 12:10

Mä käytin lainapuhelimena Honor 4C:tä.
Se oli tosi näppärä ja kätevä käytössä. Perus android ja muutama hauska lisäpala mun Samsungiin verrattuna. Ainakin sen perusteella suosittelen Honoria. iPuhelinta en haluaisi muutenkaan. Olen orjuuntunut androidiin jo :keijo:

Mua vähän ärsyttää edelleen päivitetty käyttöjärjestelmä mun Samsungissa. Siinä on ajoittain pieniä outoja töksäyksiä ja se palauttaa mun asettamat asetukset ennalleen. Esim. näytön pimennys soittaessa on semmonen minkä saa ajoittain asettaa uusiksi. :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ma 28 Marras 2016 10:00

Huawei on hyvä, älkää ainakaan alcatelia ostako, ellei tuo meidän satu olemaan yksittäis(maanantai)kappale.
Haahuilija

EdellinenSeuraava

Paluu Multimedia