Mun alkaa olla aika ostaa uus puhelin mutta oon vähän ulalla, minkä ottais. Miehellä on muistaakseni joku lg ja on ollut siihen tosi tyytyväinen.

) Uuden puhelimen hankinta oli harkinnassa muutenkin, kun tuo minun Samppa Galaxy S 4 kaikui vastaanottajalle aina kun mulle soitti 
(tai siis varmaankin ei-tahmatassut, koska se puhelin lipesi
)
Emilia kirjoitti:Mä myös vaihdoin puhelimen. Itsekin raskausnäpeillä tiputin oman Samppani katuun. Aika kauan jaksoin sen hajonneen ruudun kanssa säätää, mutta lopulta puhelin alkoi olla muutenkin niin hidas käyttää, että loppui hermo.
Nyt käytössä Sony Xperia Z5 compact. Mulle on tärkeää, että puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja tolla se onnistuu just ja just.
) että pystyy tarvittaessa käyttämään myös yhdellä kädellä. Nordaalistihan on siihen vähän iso, mutta ainakin jossain keskustelupalstalla tätä ominaisuutta ylistettiin. Aika vähän toistaiseksi tulee käytettyä yhdellä kädellä, mutta mua varoiteltiin jo ennakkoon että kannattaa sellainen hankkia missä yksikätisenä pärjää 
Akku kestää toistaiseksi paremmin kun edellisessä (edes sillon alussa
), itse ohjelmoitava älynäppäin on kätsy, aamulla on jo tarvittu pariin otteeseen kun tuon voi herättää äänikomennolla ja kysyä että missä se on
Mutta ehkäpä sitä ei tarvitse :toiveikas:
Oli se jo hidaskin ja muisti täyttyi koko ajan ja sai kikkailla sovellusten poistamisen, välimuistien tyhjentelyn ja muun kanssa että sai päivitettyä olemassaolevia sovelluksia (plus että käytin usein sitä kikkaa, että valitaan numeronäppäimistöltä *#9900# ja sen jälkeen "delete dump" - tämä vinkiksi jos jollakulla vielä vastaavia puhelimia on
. Se on kuulemma joku "ominaisuus", että sinne kertyy tauhkaa, joka pitää välillä poistaa, ettei muisti täyty). 
Eilen kun kävin etukäteen katsomassa puhelinta mutten vielä halunnut ostaa, myyjälle tuli kiire saada jotain myytyä mulle kuitenkin, ja suostuin sitten ottamaan sen liittymän, kun kerran olin ajatellut sen päivitystä joka tapauksessa.
Hirveällä kiireellä myyjä vaan selosti kaikkea, hyvä että ehdin ymmärtää mitä se sanoi. Tänään kun kävin ostamassa puhelimen, olin varautunut selittämään, että ei kiitos, päivitin liittymän jo eilen enkä halua nyt enää päivittää sitä, mutta yllättäen myyjä ei maininnut siitä mitään.
Olin suorastaan hämmästynyt. Ehkä sille riitti, että ostin jotain. Kai se saa siitäkin provision sitten. 

. 
Kibaya kirjoitti:Mun Samsung Galaxy S4:n akku turposi. Huomasin eilen että mulla näyttö pullottaa kummallisesti ja kun avasin takakannen niin se akku pullahti sieltä esiin. Oli vähän ehkä jännäkakka-fiilis sen suhteen että kauanko se on ollut tommoinen, mutta mietin että kuukaus sitten oon viimeks irrottanut akun ja silloin se oli ihan ok. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kuoren ja silloin se ei pullottanut.![]()
Eli aika nopealla tahdilla se on ruvennut pullottamaan.![]()

Kibaya kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mun Samsung Galaxy S4:n akku turposi. Huomasin eilen että mulla näyttö pullottaa kummallisesti ja kun avasin takakannen niin se akku pullahti sieltä esiin. Oli vähän ehkä jännäkakka-fiilis sen suhteen että kauanko se on ollut tommoinen, mutta mietin että kuukaus sitten oon viimeks irrottanut akun ja silloin se oli ihan ok. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kuoren ja silloin se ei pullottanut.![]()
Eli aika nopealla tahdilla se on ruvennut pullottamaan.![]()
Story continues.
Akussa vika. Ei mee takuuseen, koska akun takuu on vuoden![]()
![]()
Vituttaa.
Mutten jaksa tehdä asialle mitään.
Haluaisko joku soittaa mun puolesta samsungille ja vähän äristä? Tai kuluttaja-asiamiehelle.
Mä voin nauhottaa sitä varten lohduntonta itkua minkä voi laittaa soimaan taustalle.

Uusiin puhelimiin tottuu kokemukseni mukaan yleensä aika nopeasti, vaikka aluksi tuntuukin hankalalta.
Hyvänen aika jos olis pitänyt etsiä numerokin vielä jostain tallennetuista numeroista, niin en ainakaan olis osannut. Hyh. 
.
.
koska en haluaisi vaihtaa iPhonesta pois mutta kun ne on niin saatanan kalliita. Uutta kutosta en halua ja 6s ei maksa ny niin paljon vähemmän että kannattaisi miettiä sen hankkimista uuden 7:n sijaan. Mutta seiskassa ei ole enää sitä peruskuulokeliitäntää vaan tarvis joko lisäosan tai sitten käyttää bluetoothilla. Paitsi että ei mun vuoden vanhoissa Beatseissa mitään bluetoothia ole joten... 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa