Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä! 
Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä! 

marenkienkeli kirjoitti:Herran jestas, kun tärisyttää. Olen monta jaksoa putkeen jännittänyt Ota rahat ja juokse -sarjan takia ja nyt elimistö käy ihan ylikierroksilla ja adrenaliinia on veressä ihan sikana. Hiton hyvä ohjelma!Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä!

Mullahan on maailman huonoin pokka enkä osaa valehdella, joten sinälleen olisin ideaali tohon. 

Wildchild kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Herran jestas, kun tärisyttää. Olen monta jaksoa putkeen jännittänyt Ota rahat ja juokse -sarjan takia ja nyt elimistö käy ihan ylikierroksilla ja adrenaliinia on veressä ihan sikana. Hiton hyvä ohjelma!Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä!
Ja samalla olen miettinyt miten itse toimisi samassa tilanteessa. Mihin rahat piilottaisi, ja mitä soopaa niille tutkijoille selittäisi.Mullahan on maailman huonoin pokka enkä osaa valehdella, joten sinälleen olisin ideaali tohon.
Mutta ehkä sitä voisi hakea tuollaiseen ohjelmaan siltikin.

Aranwe kirjoitti: Suomessa tuskin tulee ihan hetkeen tarjolle, mutta ainakin siellä voi katsella missä Amazon Prime on saatavilla.

Jos et vielä ole nähnyt tuota sarjaa koskaan, niin katso se mitä katsottavissa vielä edellisestä kaudesta on ja seuraa uusinta. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Marenki: Aina on Ensitreffit alttarilla Ruotsi, joka alkoi samalla ohjelmapaikalla.
tuota kyllä voisi harkita. Jospa siinäkin on kivat asiantuntijat ja edes yksi kiva pari. 
En suoranaisesti spoilaa mitään tarinasta, mutta silti.
ja
. En tykännyt siitä, miten sarja loppui.
, niin toivon, että tohon tulis vielä jatkoa joskus. Vaikka tuskin.
. Siis sen viimeisen repliikin asian arvasin siinä ja ne häät jo siinä kun kävi ekan kerran ilmi ettei Luke ja Lorelai ole naimisissa. Nauroin itseäni ihan tärviölle siinä lopussa ja olin vähän
)Kibaya kirjoitti:Lisäksi se sisäkön näyttelijä oli just sopivan överi (sehän oli se sama joka pitää sitä autokorjaamoa, jollette sattuneet huomaamaan)

Kibaya kirjoitti: ...ellen sitten jossain porukassa ja pelaa samalla juomapeliä (vink, vink)

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Lisäksi se sisäkön näyttelijä oli just sopivan överi (sehän oli se sama joka pitää sitä autokorjaamoa, jollette sattuneet huomaamaan)
No nyt mä sit tajusin miksi mä ajattelin koko ajan että Berta näyttää niin kovin tutulta mutten saanu päähäni että miksi.Kibaya kirjoitti: ...ellen sitten jossain porukassa ja pelaa samalla juomapeliä (vink, vink)
Ei saakeli. Siitä tulee vaan humalaan.![]()
En kyllä kiinnittänyt huomiotakaan siihen... Ei nuo jaksot mun telkkarissa ole kestäneet kuin 10 minuuttia, mutta muuten olen ihan samaa mieltä.Kibaya kirjoitti:Luottomies.
Kari Ketonen ja Antti Luusuaniemi, kaverukset joille sattuu ja tapahtuu tilanteita.
Lisäksi Maria Ylipää Luusuaniemen vaimona.
Yksi jakso kestää 20min ja kaikki jaksot on areenassa nähtävillä.
En suosittele katsomaan iltaisin, koska nauroin itseäni ihan tärviölle.
Semmoista kevyttä huumoria, missä ei kuitenkaan satuteta ketään. Itelle vähän irvaillaan ja se toimii.
Luusuaniemi näyttelee helvetin hyvin semmosta vähän hillittyä kaveria, kun Ketonen on sählä.
Komediaa, mikä on kuitenkin tehty ihan täysin tosissaan. Ei mitään pissa-kakka-vitsejä tai vastaavia.
Oivaltavaa, toimivaa komediaa. Tykkään!
Ja suosittelen!

10.2. alkaa 3. tuotantokausi.
Kaikki vanhat jaksotkin näyttävät olevan Areenassa. Pitäisköhän katsoa ne uudelleen ennen uutta kautta? Pitäis. Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa