Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 21 Loka 2016 20:23

Herran jestas, kun tärisyttää. Olen monta jaksoa putkeen jännittänyt Ota rahat ja juokse -sarjan takia ja nyt elimistö käy ihan ylikierroksilla ja adrenaliinia on veressä ihan sikana. Hiton hyvä ohjelma! :keijotäpinä: Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 25 Loka 2016 19:03

Yle yhdistää FST5- ja Teema-kanavat yhdeksi kanavaksi. Huono ratkaisu. Kyseessä on kaksi laadukkainta kanavaa. Etenkin Yle Teema tarvitsisi koko kanava-ajan, koska kulttuuria ja tiedettä pitäisi mielestäni nimenomaan Ylen painottaa. Toivon mukaan livekonsertteja, taidedokumenttejä ja laatudraamaa saadaan nähdä edelleen.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 25 Loka 2016 21:37

No onpas kyllä huono ratkaisu. Molemmat ovat itsessään tärkeitä aiheita, suomenruotsalaisten palveleminenkin kai kuuluu asiaan, joten pitääkö nyt sitten tinkiä jommastakummasta tai molemmista?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 26 Loka 2016 22:59

marenkienkeli kirjoitti:Herran jestas, kun tärisyttää. Olen monta jaksoa putkeen jännittänyt Ota rahat ja juokse -sarjan takia ja nyt elimistö käy ihan ylikierroksilla ja adrenaliinia on veressä ihan sikana. Hiton hyvä ohjelma! :keijotäpinä: Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä! :hymyhali:

:femmat:

Ja samalla olen miettinyt miten itse toimisi samassa tilanteessa. Mihin rahat piilottaisi, ja mitä soopaa niille tutkijoille selittäisi. :keijoei: Mullahan on maailman huonoin pokka enkä osaa valehdella, joten sinälleen olisin ideaali tohon. :keijoei:

Mutta ehkä sitä voisi hakea tuollaiseen ohjelmaan siltikin. :raps:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 27 Loka 2016 09:11

Wildchild kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Herran jestas, kun tärisyttää. Olen monta jaksoa putkeen jännittänyt Ota rahat ja juokse -sarjan takia ja nyt elimistö käy ihan ylikierroksilla ja adrenaliinia on veressä ihan sikana. Hiton hyvä ohjelma! :keijotäpinä: Miten voi tv-ohjelman takia tulla tällainen jännitys päälle? Kiitti Kiba vinkistä! :hymyhali:

:femmat:

Ja samalla olen miettinyt miten itse toimisi samassa tilanteessa. Mihin rahat piilottaisi, ja mitä soopaa niille tutkijoille selittäisi. :keijoei: Mullahan on maailman huonoin pokka enkä osaa valehdella, joten sinälleen olisin ideaali tohon. :keijoei:

Mutta ehkä sitä voisi hakea tuollaiseen ohjelmaan siltikin. :raps:

Sitä voi harjoitella!
Haetaan yhdessä :keijotäpinä:
Koska oon miettinyt että kestäiskö mun pokka kahta päivää ja sitä, että miten mun tsyyke kestäis sen lukittuna olemisen. Kun ei sielä kai saa olla mitään aikaa kuluttavaa toimintaa. Että mitä tekis, laulais itteensä suohon? :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Marras 2016 19:50

Luottomies.

Kari Ketonen ja Antti Luusuaniemi, kaverukset joille sattuu ja tapahtuu tilanteita.
Lisäksi Maria Ylipää Luusuaniemen vaimona.
Yksi jakso kestää 20min ja kaikki jaksot on areenassa nähtävillä.
En suosittele katsomaan iltaisin, koska nauroin itseäni ihan tärviölle.
Semmoista kevyttä huumoria, missä ei kuitenkaan satuteta ketään. Itelle vähän irvaillaan ja se toimii.
Luusuaniemi näyttelee helvetin hyvin semmosta vähän hillittyä kaveria, kun Ketonen on sählä.

Komediaa, mikä on kuitenkin tehty ihan täysin tosissaan. Ei mitään pissa-kakka-vitsejä tai vastaavia.
Oivaltavaa, toimivaa komediaa. Tykkään!
Ja suosittelen!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 19 Marras 2016 17:07

Tarvitsisin uutta katsottavaa nyt kun kaikki jaksot nykyisistä kausista ohjelmista Ota rahat ja juokse, Vain elämää ja Ensitreffit alttarilla on katsottu. En oikein jaksa katsoa komediasarjoja, joten kaipaisin neuvoja: Mitä katsoa netin kautta Yle Areenasta, Ruudusta tai Katsomosta?
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 19 Marras 2016 19:59

Katsomossa on mun mielestä tosi vähän katsottavaa, ei ainakaan mitään maikkarin tarjonnan lisäksi. Ulkomaiset jaksotkin on siellä tosi vähän aikaa, joten maratonikatselu on vaikeaa.

Areenassa on mielestäni hyvä tarjonta. Sieltä "löydä lisää"-osiosta on hyvä selata genreittäin katsottavaa. Sorjonen osoittautui alkusokkia paremmaksi. Olen sitä tykännyt seurata Areenasta omaan tahtiini.

Netflixin ja Viaplayn saa kuukaudeksi ilmaiseksi. Suosittelen varsinkin ensimmäistä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 20 Marras 2016 02:09

Amazon Video (hieman kuin Netflix) julkaisi perjantaina itse tuottamansa Grand Tourin, eli edesmenneen Top Gearin kolmikon uuden sarjan avausjakson. Sisältö on sitä tuttua ja turvallista vittuilua päätähtien välillä, kalliita ja vauhdikkaita autoja ja sopiva annos hyvää ja huonoa huumoria. Suomessa tuskin tulee ihan hetkeen tarjolle, mutta ainakin siellä voi katsella missä Amazon Prime on saatavilla.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 20 Marras 2016 20:20

Aranwe kirjoitti: Suomessa tuskin tulee ihan hetkeen tarjolle, mutta ainakin siellä voi katsella missä Amazon Prime on saatavilla.

Ens kuussa pitäis kuulemma pikkulintujen mukaan tulla myös Suomessa näytille, kuten myös muualla maailmassa. Ja voihan sen nyttenkin katsoa, mutta reilu satasen maksu ei pahemmin houkuta. :epäilevä:

Mutta hein Suomen jakso on kuvattu Saariselällä, mun huudeilla. :täpinä:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja skray » Ma 21 Marras 2016 13:43

Suosittelen marengille australialaista sarjaa Kotiin takaisin, jonka uudet kolmannen kauden jaksot juuri perjantaina alkoivat ykkösellä. Siis paras Ylen kello viiden sarja aikoihin. Joka arkipäivä klo n. 17.10 tulee jakso. Kaksi ensimmäistä kautta näytettiin juuri kertauksena muutamalla edellisellä viikolla, mutta kaikki jaksot eivät enää ole katsottavissa areenasta. :( Jos et vielä ole nähnyt tuota sarjaa koskaan, niin katso se mitä katsottavissa vielä edellisestä kaudesta on ja seuraa uusinta. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 21 Marras 2016 18:33

skray, kiitos vinkistä. Täytyy testata, oisko toi se mun sarja. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 25 Marras 2016 16:10

Marenki: Aina on Ensitreffit alttarilla Ruotsi, joka alkoi samalla ohjelmapaikalla. :tilt:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 27 Marras 2016 02:02

Pascal Lemoix kirjoitti:Marenki: Aina on Ensitreffit alttarilla Ruotsi, joka alkoi samalla ohjelmapaikalla. :tilt:

:raps: tuota kyllä voisi harkita. Jospa siinäkin on kivat asiantuntijat ja edes yksi kiva pari. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Ti 29 Marras 2016 23:26

Aion nyt kirjoittaa Gilmoren tytöistä ja uusista leffoista. Jos et ole niitä vielä katsonut, etkä halua niin minkäänlaista ennakkokäsitystä jaksoista, niin ei kannata lukea tätä viestiä. :virne: En suoranaisesti spoilaa mitään tarinasta, mutta silti.

Kauan odotetut Gilmoren tyttöjen neljä jatkoelokuvaa ilmestyivät viime viikon perjantaina. Katsoin ne kaikki heti samana iltana ja vaikka sinällään ohjelma oli viihdyttävä, niin olin loppujen lopuksi hieman pettynyt. Varsinkin koko sarjan loppu oli hieman :täh: ja :hämillään: . En tykännyt siitä, miten sarja loppui.
Lisäksi etukäteen oli hehkutettu netin syövereissä, että oikeastaan kaikki hahmot palaa ja näyttelijät on samat, eli odotukset oli senkin suhteen melko korkealla. Loppujen lopuksi useimmat hahmot, esim. Sookie ja Jackson, oli mukana tasan yhdessä kohtauksessa ja/tai todella ohimennen, mikä on mun mielestä todella tylsää. Osittain koko sarjan ihanuus on mun mielestä ollut sivuhenkilöissäkin ja heidän hassuissa edesottamuksissaan, mutta nyt sellaisia ei ollut oikeastaan ollenkaan. Sarjassa tehtiin myös useita erikoisempia jaksoja, joissa oli jokin isompi teema tai juttu (esim. tanssimaratoni, elävien kuvien festivaali, heinäpaalilabyrintti jne), mutta näissä jaksoissa ei ollut oikein mitään sellaistakaan. Ainoastaan viimeisessä jaksossa oli häät, mutta niitäkään ei näytetty oikeasti. Oletin etukäteen, että jokaisessa jaksossa olisi ollut jokin isompi teema, mutta blaah. Kokonaisfiilis on hieman pettynyt, vaikka aionkin katsoa nuo vielä moneen kertaan uudelleen. Olenhan sarjan ikuinen fani kuitenkin.

Koska koko homma päättyi :täh: , niin toivon, että tohon tulis vielä jatkoa joskus. Vaikka tuskin.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Marras 2016 08:43

Jatkoa Gilmoreista, joten jos et halua tietää mitään, älä lue tai katso :keijo:

..
...
.
.
.
.
.
..

Mä en edes pitänyt niitä leffoina, vaan neljänä jatkojaksona, jotka kattaa kokonaisen vuoden tapahtumat, kuten nimikin antaa ymmärtää. 90 minuuttia per jakso ei vielä mulle riitä leffaksi :keijo: :nirppa:

Mä arvasin loppuratkaisun toisen jakson aikana :rotflmao:. Siis sen viimeisen repliikin asian arvasin siinä ja ne häät jo siinä kun kävi ekan kerran ilmi ettei Luke ja Lorelai ole naimisissa. Nauroin itseäni ihan tärviölle siinä lopussa ja olin vähän :läps:
Koska olihan se nyt keijo loppu samalla.

Mun mielestä jaksot oli kokonaisuudessaan myös vähän tylsiä ja venytetyn oloisia, pakotettuja. Mikään ei tullut yllätyksenä ja kai mä sitten odotin enemmän, vaikken fani olekaan. Emilyn tarina oli mun mielestä aivan ihana :sydän: :hullu:
Lisäksi se sisäkön näyttelijä oli just sopivan överi (sehän oli se sama joka pitää sitä autokorjaamoa, jollette sattuneet huomaamaan) ja se parivaljakko toimi paremmin kuin hyvin.
Myönnän liikuttuneeni siitä miten Richard oli kirjoitettu sarjaan. Mietin kyllä myös väkisin että miten Emilyn ja Richardin tarina olisi jatkunut jos näyttelijä olisi ollut elossa. En usko että Emilylle kirjoitetut ”Bullshit”-repliikit olisivat olleet yhtä tehokkaita mitä nyt.

En mä noita jaksoja ehkä uudestaan kato, ellen sitten jossain porukassa ja pelaa samalla juomapeliä (vink, vink ;) )
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 30 Marras 2016 20:26

Kibaya kirjoitti:Lisäksi se sisäkön näyttelijä oli just sopivan överi (sehän oli se sama joka pitää sitä autokorjaamoa, jollette sattuneet huomaamaan)

:isosilmä:

No nyt mä sit tajusin miksi mä ajattelin koko ajan että Berta näyttää niin kovin tutulta mutten saanu päähäni että miksi. :rolf:

Kibaya kirjoitti: ...ellen sitten jossain porukassa ja pelaa samalla juomapeliä (vink, vink ;) )

Ei saakeli. Siitä tulee vaan humalaan. :ei: :keijo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Marras 2016 21:10

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Lisäksi se sisäkön näyttelijä oli just sopivan överi (sehän oli se sama joka pitää sitä autokorjaamoa, jollette sattuneet huomaamaan)

:isosilmä:

No nyt mä sit tajusin miksi mä ajattelin koko ajan että Berta näyttää niin kovin tutulta mutten saanu päähäni että miksi. :rolf:

Kibaya kirjoitti: ...ellen sitten jossain porukassa ja pelaa samalla juomapeliä (vink, vink ;) )

Ei saakeli. Siitä tulee vaan humalaan. :ei: :keijo:

Siitä tulee humalaan - tai hirveä pissahätä! :virne:
Silti lähtisin siihen!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Pe 09 Joulu 2016 23:48

En mäkään tajunnut, että se oli se! :isosilmä: En kyllä kiinnittänyt huomiotakaan siihen...

Emilyn tarina oli kyllä kiva ja mietin minäkin, että mitä sitten olisi näissä jaksoissa tapahtunut, jos Richard olisikin ollut elossa. Se olisi varmaan vaikuttanut kaikkien neljän osan sisältöön? Ja tää sisältö ei varmaan ollut se, mitä Amy Palladino oli alunoerin ajatellut sarjan loppuun. Tai mistä sitä tietää.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 10 Joulu 2016 22:36

Kibaya kirjoitti:Luottomies.

Kari Ketonen ja Antti Luusuaniemi, kaverukset joille sattuu ja tapahtuu tilanteita.
Lisäksi Maria Ylipää Luusuaniemen vaimona.
Yksi jakso kestää 20min ja kaikki jaksot on areenassa nähtävillä.
En suosittele katsomaan iltaisin, koska nauroin itseäni ihan tärviölle.
Semmoista kevyttä huumoria, missä ei kuitenkaan satuteta ketään. Itelle vähän irvaillaan ja se toimii.
Luusuaniemi näyttelee helvetin hyvin semmosta vähän hillittyä kaveria, kun Ketonen on sählä.

Komediaa, mikä on kuitenkin tehty ihan täysin tosissaan. Ei mitään pissa-kakka-vitsejä tai vastaavia.
Oivaltavaa, toimivaa komediaa. Tykkään!
Ja suosittelen!
Ei nuo jaksot mun telkkarissa ole kestäneet kuin 10 minuuttia, mutta muuten olen ihan samaa mieltä. :keijo:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 23 Joulu 2016 14:52

Heroes of the Baltic Sea alkaa tapaninpäivänä.

Historiasta ja etenkin keskiajasta ja Itämeren alueen historiasta kiinnostuneena sekä Ville Virtasen, Tommi Korpelan ja Minttu Mustakallion fanina odotan tätä innolla.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Tammi 2017 22:04

Sherlock Holmes S4 ep.02. :sekopää: :jami: :hullu: :sydän:

Jos neljännen kauden viimeinen jakso pitää tämän linjan millä nyt on menty eteenpäin, niin tällä kaudella on mahdollisuudet olla se potinräjäyttäjä mitä kolmannesta kaudesta toivottiin. Kolmas kausi BBC:n Sherlockia on ehdottomasti täysistä kausista heikoin ja peilaa liikaa siihen mitä fanit haluaisivat nähdä. Kolmannen kauden viimeinen jakso on potentiaalisin ja jokseenkin hyödyllinen, mutta kaksi ensimmäistä jaksoa vain jaarittelevat ja ovat diipadaapaa mikä olisi voitu ympätä yhteen jaksoon.
Neljännen kauden jaksoissa sen sijaan on paaaaljon katsottavaa.

Spoilaamatta mitään, sanon että Mrs. Hudson on semmoinen jalokivi mikä saa minut hykertelemään käsikirjoitustiimin puolesta. Siinä kohtaa on job well done, kun muualla on vähän syitä läpsiä naamalle.

Viikko aikaa rauhoittua :täpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 09 Tammi 2017 23:35

Tää toinen jakso oli kyllä huippu! Katoin sen just äsken ja yritän vaan rauhoittua nukkumaan. Oon vähän :sekopää:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Tammi 2017 20:51

BiisiBattle :keijotäpinä:
Ihanaa keijoutta perjantai-iltaan.
Julkkikset kisaa toisiaan vastaan huulisynkkaamalla ja esittämällä kaksi valitsemaansa biisiä.

Näin trailerit pari viikkoa sitten ja toivoin että ohjelma ois muutakin kuin niissä nähdyt pätkät.
Ja onhan se! :keijotäpinä:
Odotukset lunastettu.

Tykkään tämmöisestä positiivisella mielellä tehdystä viihteestä. Että vaikka onkin se kisa, niin silti ollaan kaverin puolella. Onhan tääkin käsikirjoitettua, mutta onnistuneesti. Oon kohta tunnin nauranut tälle ja mikäs sen parempaa!

Vahva suositus tälle!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Tammi 2017 01:17

Mä odotan kovalla täpinällä sohvaperunoiden uutta tuotantokautta. :hullu: 10.2. alkaa 3. tuotantokausi. :keijotäpinä: Kaikki vanhat jaksotkin näyttävät olevan Areenassa. Pitäisköhän katsoa ne uudelleen ennen uutta kautta? Pitäis. :kyllä:

Tällä hetkellä on menossa Huippumalli haussa, mutta tällä kaudella on liikaa tappelijoita. Meinaa ärsyttää liikaa, joten en jaksane aktiivisesti seurata.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv