Tähdet, tähdet

Re: Tähdet, tähdet

ViestiKirjoittaja L-S » Su 23 Loka 2016 21:54

Enpäs kyllä tiedä. :keijo: Mä olen kyllä luullut, että sinne jätetään vähiten ääniä saaneet, mutta voihan se tietysti olla randomiakin. :raps: Wiskari on ollut nyt kaksi kertaa (kai ainakin?) pudotusuhan alla, voihan se olla, että sillä pedataankin Wiskarille voittoa, kun huijataan ihmisiä äänestämään sitä. :raps: :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Ma 31 Loka 2016 10:04

Mun mielestä Arttu on parina viimeisenä kertana ollut yksi parhaista esiintyjistä ja olen ollut ihmeissäni, että se muka olisi pudotusuhassa. Oon miettinyt, että siinä on varmasti salaliitto ja hän on siellä, vaikka olisi selkeästi jatkossa äänten perusteella. Kalastellaan vaan lisää äänestäjiä, kun tyhmät katsojat luulee, että se meinaa tippua. :salaliitto:

Oopperajaksoa en nähnyt kokonaan, mutta sen mitä näin, oli melko fantastista. Paitsi Benjamin. Mun mielestä sen olis pitänyt tippua, mutta faneille/äänestäjille ei taida olla merkitystä sillä, mitä hän esittää tai miten. Äänestetään silti.

Ensi viikon jakso on pakko nähdä. Heviä!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 02 Marras 2016 21:51

Mulle tuli tänään oikosulku. Kuka siitä viimeksi tippuikaan? :friikki: :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 03 Marras 2016 16:11

Suvi kirjoitti:Mulle tuli tänään oikosulku. Kuka siitä viimeksi tippuikaan? :friikki: :P

Poppaloora, puhuva auto lauloi mielestäni oopperaa ihan koskettavasti, mutta tippui. Olisin toivonut jatkavan.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Loka 2017 09:52

Eilen alkoi taas uusi kausi. :keijo:

Oli tavallaan kiva nähdä semmoisia naamoja, jotka eivät ole niin tuttuja. Nelli Matula oli mulle ihan uusi tuttavuus ja oli siellä muitakin.
Aikalailla ne paremmin tunnetut jäi jalkoihin (Veeti Kallio mm.).

Ehkä jollain tapaa olen kaivannut tätä sunnuntai-iltoihin, koska sen keijousarvo on aika korkea.
Kiitos tästä maikkari.

Ps. mukana ei ole yhtään oopperalaulajaa :o:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Marras 2017 23:26

Tähdet tähdet -sarjan tämänpäiväinen Euroviisujakso oli varmastikin parasta, mitä tässä sarjassa on toistaiseksi nähty. :virne:

Kaikki kliseet oli käytetty ja biisivalinnatkin olivat loistavia (André Linman ja CatCatin Bye Bye Baby, ja Kätkät vielä yleisössä :rolf: ). Lisäksi Krista Siegfridsin aloitusshow oli varsin täydellinen.

On tämä muutenkin ollut minusta ihan viihdyttävä kausi. Hyvä, että on nähty tosiaan vähemmän tunnettuja kasvoja, esimerkiksi Nelli Matula oli tosi hyvä tässä, vaikka putosikin jo viime viikolla. André on myös positiivinen ilmestys, vaikka hänestä olin hädin tuskin kuullut aikaisemmin. Ja Erja Lyytinen on tietysti huikea.

Yllä mainittu oopperalaulajan puuttuminen selittynee sillä, että mukanahan oli sentään Tomi Metsäketo, joka on kai jonkinlaisen klassisen laulun koulutuksen saanut, vaikkei nyt varsinaisesti olekaan oopperalaulaja, eikä sattuneesta syystä ehtinyt kovin kauaa jatkaa kisassa. :P
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Marras 2017 08:53

L-S kirjoitti:Tähdet tähdet -sarjan tämänpäiväinen Euroviisujakso oli varmastikin parasta, mitä tässä sarjassa on toistaiseksi nähty. :virne:

Kaikki kliseet oli käytetty ja biisivalinnatkin olivat loistavia (André Linman ja CatCatin Bye Bye Baby, ja Kätkät vielä yleisössä :rolf: ). Lisäksi Krista Siegfridsin aloitusshow oli varsin täydellinen.

On tämä muutenkin ollut minusta ihan viihdyttävä kausi. Hyvä, että on nähty tosiaan vähemmän tunnettuja kasvoja, esimerkiksi Nelli Matula oli tosi hyvä tässä, vaikka putosikin jo viime viikolla. André on myös positiivinen ilmestys, vaikka hänestä olin hädin tuskin kuullut aikaisemmin. Ja Erja Lyytinen on tietysti huikea.

Yllä mainittu oopperalaulajan puuttuminen selittynee sillä, että mukanahan oli sentään Tomi Metsäketo, joka on kai jonkinlaisen klassisen laulun koulutuksen saanut, vaikkei nyt varsinaisesti olekaan oopperalaulaja, eikä sattuneesta syystä ehtinyt kovin kauaa jatkaa kisassa. :P

Niin kyllä olikin :keijotäpinä: :hymyhali:

Ehkä pari aiempien kausien jaksoista pääsee lähelle ja hienoja hetkiä on vaikka miten paljon, mutta että koko jakso olisi noin timanttia, niin ei. Oli postikorttia, kökköä juontajuutta, sekoilua ja sitten viisukädet, tuulikoneet ja tavallaan lasikaappi ja ruusun terälehdetkin. Mahtipontisuutta ja tanssijoita! Toki enemmän sakkia lavalla mitä viisuissa saa olla, mutta enihuu! Parasta :sydän:

Kristan alkushow oli huikea! Kerrassaan mahtava potpuri, asunvaihto, oma biisi ja mitä vielä! :tipahdus:

Krista oli kyllä tähän osioon ihan parhain tuomari! Jopa se kummallinen kielen tönkköys sopi tähän ihan liian hyvin :keijo:

Viisut ja viisuteemat :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 20 Marras 2017 17:45

Laitanpa uusinnan menemään talteen, kun en itse tällasta huomannut. :täpinä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 11 Tammi 2019 17:50

Nyt on taas uuden Tähdet, tähdet -kauden kilpailijat julkaistu: mukana muun muassa Ressu ja Jussi eli Ressu Redford ja Neon2:n Jussi Rainio :keijotäpinä: , Nylon Beat -Jonna ja TikTak-Petra. Roope Salminen & Koirat -Jon-Jon Geiteliltä sopinee odottaa myös hyviä esiintymisiä. Vähän hassua on se, että mukana on peräti kaksi Tangomarkkinoilla käynyttä, mutta ei taaskaan enää yhtään oopperalaulajaa, tai muutakaan kuin pop- ja iskelmäpainotteista esiintyjäkaartia. Toki voi olla niin, että muut eivät ole suostuneet. :P

Odotan joka tapauksessa innolla, tässä sarjassa tuntemattomammat ja has been -artistitkin ovat toimineet, ei tarvitse olla mikään eturivin artisti.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Tammi 2019 14:31

Tästä voi tulla hauska kausi. :D Ehkä vähän harmittaa tuo uudistus, että artistit saavat "valita" mitä esittävät. Parasta koko kisassa on ollut se, kun artistit menevät mukavuusalueensa ulkopuolelle ja onnistuvat siitä huolimatta esiintymään uskottavasti.

Samae Koskinen jännittää mua eniten. Olen ollut jossain ilmaiskeikalla häntä katsomassa, ja vaikka kyseessä oli hänen omat biisinsä, esiintyminen oli vähän laimeaa. Hän voi toki olla kisan yllättäjä. :D

Raptorin Izmo tuomaristossa vähän naurattaa. :virne:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Su 10 Helmi 2019 22:14

On kyllä tylsä uudistus tuo, että jaksoilla ei olekaan enää genrerajoja vaan teemat, joiden mukaan kappaleet valitaan. Tämä tarkoittaa selvästikin sitä, että artisteilla on liian suuri kiusaus valita jotain oman mukavuusalueen sisältä. Esimerkiksi viime viikolla Aurora esitti reggae-biisin, no ylläri, sehän on hänen omakin genrensä. Tällä viikolla Ressu oli valinnut kappaleekseen Annie's Songin, joka on ilmeisesti hänen lapsuuden kappaleensa, mikä oli siis viikon teema, mutta sattumoisin tunnettu myös käännösiskelmänä, jota hän itse on esittänyt nimellä Taas aurinko nousee. Siinä ei kauheasti menty oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Maria Veitola onkin ansiokkaasti monissa kommenteissaan toivonut artisteilta heittäytymistä ja itsensä haastamista. Ressu alkoi tänään jo väittää Marialle vastaan, että tää on mun elämä, ei Maria Veitolan. :keijoei:

Lisäksi menestys kilpailussa pitäisi lunastaa itse esityksen lisäksi sillä mitä kertoo omasta elämästään, koska kappaleiden pitää siis liittyä omaan elämän teemoihin. En tiedä tavoitellaanko oman elämän aiheisiin liittyvillä kappalevalinnoilla sitä, että tätäkin formaattia saataisiin vietyä vähän lähemmäs jotain Vain elämäätä, kun tämä ei kai koskaan ole ollut yhtä suosittu. :P Se onnistuu vaihtelevasti, esimerkiksi Jussi Rainio on panostanut kertomalla vaikeista kokemuksistaan nyt jo molemmissa jaksoissa, mutta moni ei kerro sitten edes mitään erityistä. En sitä ehkä niinkään tässä ohjelmassa olisi kaivannutkaan.

Ohjelman idea oli juuri se, että artistit pääsivät kokeilemaan jotain itselleen uutta ja näyttämään siinä monipuolisuutensa. Nyt se on harmi kyllä vesitetty. Ihan hauskojakin esityksiä on ollut, mutta en ole mistään innostunut niin paljon kuin aiempien kausien esityksistä saattoi joskus innostua. Toki hienoa, että esimerkiksi Ilta pääsee näyttämään kykynsä ja laulutaitonsa tässä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 18 Maalis 2019 19:42

Tuli tätäkin eilen jakson verran katsottua. Välillä oli vaikea muistaa, ettei kyseessä ole Kingi... Mielestäni esitykset olivat sinänsä ihan viihdyttäviä, mutta ohjelman tempo oli turhan verkkainen ja tuomarien kommentit olivat jotenkin väkisinväännettyä hauskaa.

Ohjelma on ja ei ole laulukilpailu. En ainakaan vielä menettänyt sieluani sille.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Triple H » To 21 Maalis 2019 02:57

Siinä jaksossa kun Petra putosi, totesin, että Petra laulaa ihan törkeän hyvin englanniksi.

Edellisessä jaksossa Ilta lauloi tosi hyvin ja oli ulkonäöllisestikin erittäin mieluisa.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja L-S » Su 31 Maalis 2019 22:46

Olen Triplan kanssa samaa mieltä siitä, että Ilta on laulanut todella kauniisti tässä sarjassa. Ihanaa, että hän pääsi näyttämään taitonsa, mutta harmi ettei nyt päässyt finaaliin.
Petra oli hyvin taitava myös, ja aikoinaan hämmästelin hänen putoamistaan, mutta toki nyt sitten kun katseli semifinaalikolmikkoa, tuntui, että he kaikki ehdottomasti ansaitsivat olla siellä.

Ohjelma on mielestäni parantunut viikkojen kuluessa, pari ekaa jaksoa olivat aika tylsiä, mutta sitten alettiin nähdä parempia teemoja ja heittäytymisiä epämukavuusalueille. En tiedä vaikuttivatko tuomariston kommentit, vai oliko katsojilta tullut palautetta ja sitten ohjelman tekijöiltä noottia, että nyt kaikkien on pakko heittäytyä. :keijo: Mutta hyviä heittäytymisiä nähtiin esimerkiksi jopa Ressulta, ja ohjelman edetessä aloin pitää hänen esiintymisistään. Niin mieleenpainuvia nämä eivät ole, että osaisin nyt mainita aiempien viikkojen esityksiä, mutta ohjelman parantaminen näkyi siinäkin, että tämän viikon teema olikin yllättäen showtime, joka tarkoitti musikaalia ja leffabiisejä (kukin artisti esitti kaksi kappaletta). Tämähän oli teemana melkein kuin aiempien kausien Tähdistä. :superhymy:

Jussi on ollut heittäytymisessä parhaita, kuten Maria tässä jaksossa sanoikin. Hän menikin ansaitusti nyt finaaliin. Kyösti puolestaan on charmikas show-mies, joten kelpaa hänkin minulle finaaliin, vaikka tavallaan olisin toivonut näkeväni Iltan siellä.

Jotenkin olen oppinut myös arvostamaan ohjelman humoristisuutta. Väli-insertit ovat olleet melko keijoja ja Leppilammen juontotyylikin on mennyt överiksi tavalla, joka aluksi ärsytti minua. Hän esimerkiksi repii aina jotain huumoria artistien käyttämistä rekvisiitoista tai muista jutuista, kuten esimerkiksi tänään, kun rupesi syömään Jussin esityksessä olleita hedelmiä ja väitti, että kun tässä päivän mittaan ei ole ehtinyt syödä. :keijo: Olen kuitenkin kasvanut arvostamaan tätä liioitellun koomista kikkailua, onhan se keijoa, vähän kotikutoista huumoria tavalla, joka on samalla sekä vaivaannuttavan typerää että hauskaa. Vaivaannuttavuus tuo meininkiin oman pikantin lisänsä ja saa hymyilemään. Siinä on kovasti yritystä, tuntuu että on oikein käsikirjoitettu ja mietitty, että mitä nyt juontaja voisi tässä välissä tehdä ja sanoa. Yliyrittämistä siten, että se tuntuu kuitenkin vilpittömältä. Arvostan sitä, että yritetään olla olematta liian vakavasti. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 06 Huhti 2019 13:21

Mä totesin muutaman(?) ekan jakson jälkeen, että tätä ei ole "enää" pakko katsoa. Ehkä mä kuitenkin annan tälle vielä mahdollisuuden. Huomenna sunnuntaina taitaa olla finaali? Jos katsoisi sitä ennen katsomatta jääneet jaksot pois alta. :raps:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 15 Huhti 2019 23:23

En tajuu miten kyösti pääsi finaaliin, mutta ilta putosi. Finalisteista parempi voitti sentään. Tälle kaudelle olisi ehdottomasti pitänyt saada nainen voittajaksi, kun castingissa tuli parempia laulajia naisiin kuin miehiin.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

Edellinen

Paluu Leffa.tv