Vain Elämää!

Re: Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 10 Loka 2016 21:28

Hectorin päivä oli kyllä hieno. Ei mennyt mitenkään yli tunteisiin, mutta kovaa tavaraahan se oli koko illan. Tuulisista öistä olin vähän -ulp- , mutta tosiaan Tähkä vei siitä melankolian ja ei se mennyt kovin syvälle.

Chisu oli lounaalla ihan mielettömän kaunis!!! Asfalttiprinssi oli vähän erikoinen valinta, pitäisi kuunnella uudelleen ehkä.

Woyzeckissa päästiin moniin asioihin. Mähän oon nähnyt Tukholmassa sen näytelmänäkin. Jotenkin sellaiset "vaikka maa vain muuttaa siihen suhdettaan" ja "katsot niin kuin tykki kohteeseen" ovat vaikuttaneet koko runouskäsitykseeni. Isoja lauseita.

Lumi teki enkelin eteiseen nyt oli enemmän tuollainen "inspired by" -versio. Niin riipaisevaa ja traagista kuin MG:n elämä onkin ollut, niin tämä oli vähän niin kuin oma juttunsa.

Mä halusin katsoa tämän ja Chisu-jakson yksin omassa rauhassa, joten lauantaiaamut sopivat hyvin. En olisi halunnut kuulla yhtään edes puoliksi negatiivista kommenttia ohjelmien aikana, koska se voi losauttaa uskomattoman paljon. Nuo muut jaksot voi katsoa seurassakin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Loka 2016 22:34

Mulle Vain elämää on sen verran henkilökohtainen juttu, että olen halunnut katsoa kaikki jaksot (niiltä kausilta, jotka olen jaksanut katsoa) yksin. En oikein voisi kuvitella katsomani niitä kenenkään kanssa. Oletus on se, että pääsee märisemään yksinään. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 20 Loka 2016 20:34

Suvi Teräsniskan päivä:

Kuustonen - Kaipuu: Tykkään kovasti Mikon huuliharppuilusta. Muuten ei oikein herätä tunteita.

Hector - Täydellinen elämä: Kivan freesi versio Heikistä. :hullu: Tykkäsin!

Tähkä - Vaijettu rakkaus: Tykkäsin kovasti. Se tuli jotenkin niin syvältä.

Miklu on kyllä niin suloonen: Kuorrutetut mokkapalat olisivat menneet uuniin. :rotflmao:

Mikael Gabriel - Tyhjässä huoneessa: Ja mä kun luulin, että en itkisi koko jakson oikana. Ekan tahdin aikana alkoivat nousta silmiin. Mutta silti ei ollut tääkään sellainen "revitään sydän auki" -biisi kuin monet muut tän kaudet biisit. Tykkäsin paljon.

Chisu - Jos menet pois: Alkuperäinen versio on mieletön. Ei tää ihan samalle tasolle mun sydämessä pääse.

Anna Puu - Uusi aamunkoi: :hullu: Hiton ristiriitainen versio. Kun samaan aikaan itkettäis ja jammailuttais. :itkujami: Hieno versio!!!
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 21 Loka 2016 19:14

Itkujami! :D Mahtavaa marski! :hymyhali:

Mä sain vasta äsken katsottua Suvin päivän. Muistin ennen tätä jaksoa vain biisin Hento kuiskaus. Olin ihan varma, että joku esittää sen, mutta ei sitä sitten tullutkaan.

Mun mielestä on mielenkiintoista, että kahdella eri kaudella voidaan esittää sama biisi. Puhun siis Jos menet pois -biisistä, joka Erin esitti ekalla kaudelle Jonne Aaronin päivänä, ja jonka nyt Chisu esitti. :D

Tääkin oli ihana jakso. Ei onneksi mitään ranteet auki -meininkiä, mutta sai vähän itkeskelläkin. :hullu:

Niin, ja mun mielestä on jotenkin hassua, että Miklu on Suvia vain vuoden nuorempi. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 21 Loka 2016 23:04

Mikon päivä. :hymyhali: Hyväntuulinen, eikä yhtään itkua (tai ehkä vähän). :D Jännä, että en ole oikeastaan "ikinä" kuunnellut Kuustosta mitenkään aktviisesti, mutta ne vanhat pätkät herättivät paljon positiivisia tunteita. Ehkä se oli se ysäri, ja se, että Kuustonen tuntui ysärillä olevan joka paikassa.

Ne murhatarinat oli ihania ja syylliseksi lavastaminen. Toivottavasti joku edes sai siinä samalla vähän oppia ensiaputaitoihin.

Suvilla biisiversiointi oli täydellinen. :hymyhali:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 22 Loka 2016 16:50

Kuustosen päivä

Mikael Gabriel - Abracadabra: Ensimmäinen Miklun biisi, joka on tuollainen kepeämpi. Ihan hauska, mutta ei kyllä mun juttu. :sori:

Chisu - Kaktusviinaa: Hitsi, tykkäsin ihan sikana. Se herkkyys ja surumielisyys, joka ei juomalla mene pois, mutta sitä ei silti surkutella. :sydän:

Mikko Oulun lääninvankilassa keikalla: "Kiva, että täällä on näin paljon" :rotflmao: :sydän:

Anna Puu - Joo mä tuun. Ei vitsi, miten hieno humalainen hytkyntä alussa. Kivan hyväntuulinen versio. :virne:

Ensiapuharjoitukset sai kyllä hillittömän käänteen. :virnei:

Hector - Auroora: Alusta tykkäsin, mutta sitten kuitenkin joku katos jotain tärkeää. Tykkäsin silti.

Tähkä - Enkelit lentää sun uniin: Kaunis versio. Näköjään Tähkäkin osaa olla herkkä. :hullu:

Suvi Teräsniska - Yhdestoista hetki: Todella hieno versio! :tipahdus:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 23 Loka 2016 01:45

Sori, mä en vaa syty näitten räpättäjien versioille, kun ne vetää 50-80 prossaa omaa sanotusta sinne väliin. Ei se edes ole enää coveri siinä vaiheessa, se on sitä samaa sämpläämistä, mikä on ollu jo pitkään näiden rap-artistien leipähommaa, eli otetaan joku tarttuva kertsi ja vedetään sinne väliin mitä huvittaa.

Kuustone on vetäny tän kauden parhaan, eli Woyzeckin, Teräsniska on uskomattoman lahjakas tulkitsija ja Tähkä on nostanu osakkeitaan todella paljon. Hectorista en voi oikeen sanoo mitään, koska Hector on mulle se suomalainen artisti, jos kuka, eli olisin puolueellinen. PuunAnna ja Chisu ovat olleet ihan positiivisia yllätyksiä versioidessaan muiden biisejä, mutta ei ole heiltä tullut vielä sellasta Vesala-momenttia, jota ainakin Chisulta vähän odottelin. Kuustonen on positiivisuudessaan ja muutenkin hieno mies ja hänen versionsa ovat olleet viikosta toiseen hienoja, mutta kuten jo sanoin Woyzeck räjäytti pankin. Tappelee Vesalan vetojen ja Tonin Brontosauruksen kanssa tän ohjelman tähtivetojen listalla korkealla.

Kakkoskausi on ainoa, jota en ole kattonu jaksoakaan, mutta sanonpa silti, että nyt on menossa tokaks paras kausi kolmosen jälkeen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 05 Marras 2016 23:51

No, nyt kyllä v**uttaa. Katos pitkä postaus. :epäilevä: En mä jaksa enkä pysty kaikkea uudelleen kirjoittaa. :(

Lauri Tähkä - Ota minut tällaisena kun oon: :rokrok: Tykkään!

Suvi Teräsniska - Kolme pientä sanaa: :itku: :itku: :itku: Meni syvällä. :itku: Varsinkin just tää versio, jossa on kaikesta huolimatta vielä jäljellä toivoa. :sydän: :itku: :sydän: 10/10.

Mikael Gabriel - Kaunis päivä: Ihan kiva versio, mutta Suvin jälkeen on takki niin tyhjä, että ei tämä oikein mitään tunteita herätä.

Mikko Kuustonen - Sinä olet minä: Tykkäsin kyllä kovasti versiosta, mutta ongelma on se, että se on "täydelinen rakkauslaulu". Tyypillinen esimerkki kappaleesta, joka antaa liikoja toiveita yliluonnollisesta kaikentäyttävästä rakkaudesta. :huoh:

Hector - Linnuton puu: Hiton hyvä svengi. :kyllä: Jes! Tykkään! :jami:

Chisu & Ylioppilaskunnat - Mestaripiirros: Noin suunnilleen täydellinen versio. :itku: :kylmät väreet:

Tää oli hyvä jakso. Hector, Chisu ja Suvi varsinkin koskettivat. :sydän:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Marras 2016 19:58

Katoin putkeen Suvin, Mikon, Annan ja encoreiden päivän.
Tästä syystä ehkä ei jäänyt kovinkaan montaa biisiä yksittäin päähän. Suvin päivänä oli enemmän semmoisia mille herkistyin, ehkä. Mikon päivänä huomasin että mähän tunnen Kuustosen biisejä yllätävän paljon. Annan päivänä oli mielessä samaan aikaan muutakin, mikä sävytti selkeesti sen päivän biisit ja vaan tuijotin ruutua tyhjänä. Omat ajatukset vei liikaa huomiota.
Encorepäivä taasen sai mut itkemään tosi kovaa. Tähkän biisi, Anna Puun biisi ja Hectorin biisi :pillitys:
Chisun biisissä vähän vähemmän ja niin edelleen.

Tärkein huomio oli kuitenkin se, että olen ehkä salaa ihastunut Lauri Tähkän energiaan :hullu:
Sen omat biisit itsensä laulamana ei toimi mulle vieläkään, mutta noin muutoin se on ollut mulle kauden yllättäjä.
Tykkään sen jutuista ja fiiliksestä. Toki se johtuu leikkauksesta ja muista tekijöistä, mutta silti :vihellys: :jaaha:

Kaudesta muodostui aika ehkä kokonaisuus, mitä ei voi sanoa aiempien kausien kohdalla ihan näin vahvasti. Vesalan kaudella ehkä myös, mutta muutoin joka kaudessa on ollut notkahduksia ja outouksia mitkä rikkoo kokonaisuutta.

Odotan kyllä miten biisit näyttäytyy ensi viikolla, kun näytetään kaikki esitykset.

Ja tänäkin vuonna, kuten aiempinakin, kaipaan VE:n loppuessa kesää ihan helvetisti.
Noi kesämaisemat ei auta yhtään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 06 Marras 2016 22:56

Kibaya kirjoitti:Tärkein huomio oli kuitenkin se, että olen ehkä salaa ihastunut Lauri Tähkän energiaan :hullu:
Sen omat biisit itsensä laulamana ei toimi mulle vieläkään, mutta noin muutoin se on ollut mulle kauden yllättäjä.
Tykkään sen jutuista ja fiiliksestä. Toki se johtuu leikkauksesta ja muista tekijöistä, mutta silti :vihellys: :jaaha:

Ihan samat fiilikset Tähkän suhteen. :hullu: Johtui leikkauksesta tai ei, ja uskon, että kai siinä nyt jotain positiivisuutta on, mikä vetoaisi ilman leikkaustakin. Mä oon jopa oppinut pitämään joistain sen omista biiseistä, nyt kun oon kiinnittänyt huomiota, että sillähän on kiva ääni. :keijo: Kaikkia en tosin siedä vieläkään.

Duettojakso oli hieno. En ole näköjään kommentoinut tätä moneen viikkoon, mutta olen kyllä tykännyt useistakin esityksistä. Ehkä vähiten sain irti Kuustosen päivästä, koska sen tuotanto ei vaan ollut mulle entuudestaan kovin tuttua, vaikka Mikko itse on tosi sympaattinen. Annan päivänä vetistelin muistaakseni jotain, mutten enää muista mitä. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 08 Marras 2016 22:09

Encore-päivä on kyllä aika turha. Juosten kustuja biisejä ja osa kuulostaakin siltä. :( Kuustosen ja Hectorin biisistä tykkäsin kovasti.

Kokonaisuutena kausi oli hyvä, mutta kuten olettaa saattoi, ei tästä kovin montaa biisiä jää elämään. Toivoisin löytäväni jatkossa YouTubesta Suvin version Kolme pientä sanaa -biisistä, mutta ei oikein mikään muu oikeestaan jääne mulle elämään. :sori:

Viime kaudesta sen sijaan on jäänyt Jennin ja Tonin Selvästi päihtynyt, Paula Vesalan Sori, Sua vasten aina painautuisin sekä Miten ja miksi, Jenni Vartiaisen Heruuks, Elastisen Oo siellä jossain mun. :tilt: Ensin ajattelin, että biisejä olis kolme, mutta tätä kirjoittaessa määrä tuplaantui. :hullu: Kolmas kausi. :sydän:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 23 Tammi 2017 18:22

Noniin.. uuden kauden tyypit on julkistettu (siis meinaako ne tosissaan tehdän tästä jonkun etelänmatkaversion?).

Kuva

Nikke Ankara, Laura Voutilainen, Irina, Robin, Petra, Heikki Paasonen ja Samu Haber :eivirne:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 23 Tammi 2017 19:24

Paasos-Olli :*:

Muuten samapa tuo, kai nuo menettelee. :keijo: Robin :pusu: :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 23 Tammi 2017 20:40

Onko tässä ollut joku perustelu, miksei tätä voinut kuvata kesällä ja näyttä sitten syksyllä. Vain Elämää on ollut syksyn pimenevien iltojen ilo. :keijo:

Varmaan ihan hauska porukka (oon jostain syystä eniten innoissani Robinista :keijo: ), mutta toivoisin, ettei uusia VE-kausia tulisi tän jälkeen enää.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 23 Tammi 2017 22:49

Ai Heikki Paasonen. Odotan mielenkiinnolla Robinin versiota Putous on lumivalkoinen -kappaleesta. :pönde:

Joo, muuten ihan ok lukuun ottamatta Paasosta, jonka tuotannosta en niin välitä. :P Nikke Ankarallakin on melko vähän omaa tuotantoa olemassa tähän mennessä, mutta toivottavasti tulee hyviä versioita. Onhan niitä aloitteijoita toki ennenkin ollut mukana. Hauskaa kyllä, että Robin on mukana. :D

Mäkin olisin ihan hyvin malttanut odottaa syksyyn saakka uutta VE-kautta, mutta kai siihen sitten joku taloudellinen / markkinoinnillinen / mikä lie perustelu on ollut.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Tammi 2017 23:20

Laura Voutilaisella on muutama ihan kiva biisi, mutta persoonana se on aina ollut jokseenkin tosi rasittava. Kaikki haastattelut jne on ollu semmoset että mun on tehnyt mieli kirkua :epäilevä:
:jaaha:

Paasos-Olli :epäilevä: Onko tää VE nyt se semmoinen kilvenkiillotusjuttu millä yritetään saada Ollista kivaa mielikuvaa kaikille, kun ei se VOF:ssa oikein kai oo onnistunut? :epäilevä:

Irina, Robin, Petra ja Samu on kai ihan ok. Nikke? Miksi? Loppuuko meiltä esiin tuotavat räppärit? Eikö muut halua? Jännä valinta tuo Nikke.

Mun mielestä silloin kun tiedotettiin että seuraava kausi tehdään jossain auringossa, niin syitä siihen mainittiin se, että tämä sopii artistien aikatauluihin paremmin kuin se kesällä kuvattava. Sen lisäksi että ei tartteis odottaa ja vaihtelu virkistää :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Tammi 2017 01:06

Kai tätä on pakko katsoa, koska Robin. :puuma: :pahasetä:

Tiktakin Petra on kiva lisä, koska Tiktakin biisit ovat kuitenkin aika tarttuvia - osa jopa hyviä. Samu Haber ja Irina menettelevät. Nikke Ankara ei jaksa kiinnostaa. Voutilainen ärsyttää ja Olli nyt on Olli...eli ihan hirveä kaikin puolin. :umpfh:

Vaikea uskoa, että hyvä kausi olisi tulossa. :huoh:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 24 Tammi 2017 11:45

Kibaya kirjoitti:Nikke? Miksi? Loppuuko meiltä esiin tuotavat räppärit? Eikö muut halua? Jännä valinta tuo Nikke.

Musta ei sinänsä yllättävä valinta. Nikke on loppujen lopuksi aika suosittu, sen biisit keikkuvat toistuvasti jossain Spotifyn soitetuimpien listoilla. Varmaan on radiosoittoakin, en tiedä kun en nuorisokanavia kuuntele. :munmo: Näköjäänhän tässä jonkinlaisessa suosituimmuusjärjestyksessä mennään, ja nyt kun Keekki, Ela, VilleGalle ja MG ovat jo olleet mukana, niin pitää keksiä kuka olisi seuraavaksi suosituin ja mahdollinen suursuosioon nouseva. :keijo: Toisaalta vaikea kuvitella, että kuka sitten olisi räppäreistä tarpeeksi suosittu ja valtavirtainen tähän päästäkseen. Ehkä joku Uniikki on aika suosittu, mutta jos näistä pitää valita, ottaisin itse mieluummin Niken. :P

Nikellähän on lisäksi myös ollut hankala nuoruus (tai joku vaihe, nuorihan se on vieläkin), josta hän on kohtuullisen avoimesti puhunut, niin siitä varmaan VE-tuotanto ajattelee saavansa kiinnostavaa juttua Niken päivään...

Itse näkisin ohjelmassa räppäriosastolta mielelläni esim. Stigin, mutta en tiedä kelpaisiko VE-tuotannolle. (Toisaalta Stig ei tainnut kauhean hyvin menestyä Tähdet tähdet -ohjelmassakaan...)
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 24 Tammi 2017 13:10

L-S kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Nikke? Miksi? Loppuuko meiltä esiin tuotavat räppärit? Eikö muut halua? Jännä valinta tuo Nikke.

Musta ei sinänsä yllättävä valinta. Nikke on loppujen lopuksi aika suosittu, sen biisit keikkuvat toistuvasti jossain Spotifyn soitetuimpien listoilla. Varmaan on radiosoittoakin, en tiedä kun en nuorisokanavia kuuntele. :munmo: Näköjäänhän tässä jonkinlaisessa suosituimmuusjärjestyksessä mennään, ja nyt kun Keekki, Ela, VilleGalle ja MG ovat jo olleet mukana, niin pitää keksiä kuka olisi seuraavaksi suosituin ja mahdollinen suursuosioon nouseva. :keijo: Toisaalta vaikea kuvitella, että kuka sitten olisi räppäreistä tarpeeksi suosittu ja valtavirtainen tähän päästäkseen. Ehkä joku Uniikki on aika suosittu, mutta jos näistä pitää valita, ottaisin itse mieluummin Niken. :P

Nikellähän on lisäksi myös ollut hankala nuoruus (tai joku vaihe, nuorihan se on vieläkin), josta hän on kohtuullisen avoimesti puhunut, niin siitä varmaan VE-tuotanto ajattelee saavansa kiinnostavaa juttua Niken päivään...

Mä mietin tätä Nikke-asiaa eilen jonkin verran koska jostain syystä tykkään suomiräpistä aikasta paljon.

Okei, Nikeltä ei ole tullu kuin yksi levy ja muutama sinkku siihen päälle. Kaikki on menestyny räppipiireissä hyvin, ja onhan noi L-S:n mainitsemat nuorisokanavat soittanu Nikkeä ihan kiitettävästi. Nikke kiersi vuosi sitten Cheekin Alpha Omega-kiertueen lämppärinä ja vaikka olinkin nähnyt Niken livenä sekä ennen hänen romahdustaan että sen jälkeen, ainakin Jäähallissa ja Hartwallilla (joissa siis itse olin AO-kiertuetta katsomassa) Nikke sai koko ison jäähallin mukaansa eikä lämmittely jäänyt pelkästään eturivin lämmittelyksi kuten aika usein lämppäreiden yleisön lämmittely tahtoo jäädä. Se on oikeasti aika hyvin ns. vasta-alkajalta. Ja koska AO-kiertueella oli yleisöä vauvasta vaariin, veikkaan että tällä VE-valinnalla on haettu samaa: uppoaa niin nuorisoon kuin myös ehkä vanhempaan väestöön.

Itse olisin ehkä valinnut suomiräppäreistä esim. Redraman. Pidempi ura ja musiikkia löytyy niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi. Tai sitten Spekti, mutta olisko sen uran kehitys ollut liian tylsä? Pankkiirista räppäriksi? :riips:

Robinia olin jo ehtinyt vähän odotellakin. Ja Petra on kiva koska diggasin/diggaan Tiktakista todella paljon. Tiktakin paluuta odotellessa. :keijotäpinä: (Ja nyt kun kerran Nikke on mukana, miten olis Niken versio Tiktakin Tänä yönä taivaaseen-biisistä? :täpinä: )

Irina, Laura ja Paasos-Olli on vähän blah, mutta jos Paasos-Ollia ei lasketa, niin ei se huono ole. :sori:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 24 Tammi 2017 15:03

Wildchild kirjoitti:Itse olisin ehkä valinnut suomiräppäreistä esim. Redraman. Pidempi ura ja musiikkia löytyy niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi. Tai sitten Spekti, mutta olisko sen uran kehitys ollut liian tylsä? Pankkiirista räppäriksi? :riips:

Mä veikkaan, että Spekti ei ole ehkä kuitenkaan riittävän suosittu/laajemmin tunnettu päästäkseen tähän. Redrama olisi voinut olla hyvä, mutta sitten olisi ehkä tullut tällä kaudella hankaluuksia muiden artistien suhteen - olisiko voitu ottaa kaksi artistia, jotka on samaan aikaan myös Voice of Finlandissa? :keijo: Tai kaksi englanniksi pääosin laulavaa, olisiko Samu pitänyt jättää sitten pois? :keijo: Itse olen ainakin kokenut, että englanniksi alun perin lauletuista kappaleista ei ole tässä ohjelmassa kovin hyviä versioita saatu, ne jäävät etäisiksi, en ihmettelisi, jos muutkin olisivat samaa mieltä. Toki sitten ne artistit itse ovat saattaneet tehdä hyviä versioita, kuten Jonne Aaron, enkä epäile, ettei Redramaltakin irtoaisi hienoja versiointeja.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 24 Tammi 2017 18:05

Wildchild kirjoitti:Itse olisin ehkä valinnut suomiräppäreistä esim.
Itse en olis valinnut suomiräppäreistä ketään. Olisko ollu aika kokeilla ilman kiintiöräpättäjää, jos ei sinne saada kuin joku yhden levyn julkassu tyyppi. Vitun kiintiöräppärit.

Ok, meen pois angstittamasta ketjuanne.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Tammi 2017 20:06

Stig ois kyllä just hyvä :keijotäpinä:
Mä oon kyllä taipunut ajattelemaan että VE:n kautta halutaan nostaa niitä artisteja esiin. Osalta on just tullut tai tulossa uus levy ja nykyisellään VE:n kautta haetaan suuremman yleisön tietoisuutta. Siksi mietin Nikkeä, että haetaanko sille nostetta vai semmoista positiivisempaa huomiota. Toi on rankkuus-pointti on kyllä hyvä. Ehkä halutaan tuoda esiin se, että niistä ongelmistaan selviää, mikä ei mun mielestä oo mikään huono motiivi lähteä mukaan. Toki tää on vaan mun spekulointia.

Mutta ei mua nyt tää kausi silti saa innostumaan :sori:
Musta tuntuu myös että tää konsepti rupeaa olemaan osastoa "loppuunkaluttu". Viime kausi oli niiiiin käsikirjoitettu ja leikattu jäykäksi että haukotutti. Jätti tosi etäiseksi, vähän kolkoksi. Tottakai se on käsikirjoitettu, mutta missään jaksossa ei tuntunut katsojana siltä että siellä olisi mahdollista olla spontaani, niin se häiritsi. Tiedostan kyllä jokaisen kauden olleen samalla lailla käsikirjoitettuja ja suunniteltuja, mutta leikkauksella on saatu aikaan vaikutelma että osa tapahtumista, sanomisista jne on ollut spontaaneja ja syntyneet siinä hetkessä. Nyt se puuttui. Mulle se on tosi iso osa sitä viihtyvyyttä ohjelman parissa.
Tästä samasta syystä en jaksa katsoa esim. VOF:a.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Tammi 2017 19:21

Mulla on aika usein veto loppunut heti, kun itselle tärkeät artistit ovat jo esiintyneet. Joskus on noussut ihan uusia artisti-biisi-kombinaatioita esiin, esim. Juha Tapion esittämä "Älä tyri nyt".

Aika vaisulta vaikuttaa tämä kattaus. Kenties seuraan, luultavasti en kunnolla ehdi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 10 Huhti 2017 17:54

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotima ... dc0a05-500

Hyvä Hakulinen! Pidä pääs. Ei kaikkeen hapatukseen pidäkään laittaa nimeään alle vaan siksi, että siitä saattaa saada muutaman roposen kilisevää.

Luulis, että ton kokonen tuotanto muutenkin kysyis luvat ennen kuvauksia, mutta ei kai sitte.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 23 Huhti 2017 13:32

Mitäs mieltä olette uudesta kaudesta? Mun mielestä tässä oli aluksi keijointa, että oltiin jossain Espanjassa. En ole seurannut muuta kuin, että tämä ratkaisu tehtiin "yleisön pyynnöstä", muuten en ymmärrä, että miksi tätä ei olisi voinut näyttää vasta syksyllä ja kuvata Suomessa kesällä.

Kun siitä pääsin yli, oli jakso kiva. Olin kyllä vähän turhan väsynyt, kun multa meni suurin osa keskusteluista ohi. Ja mitä ne teki aktiviteettina muuta kuin että kävi siellä kauneushoitolassa?

Mä myönnän, että oon nuorempana kuunnellut Yötä. Muhun iski teininä se "punk-romantiikka", Särkynyt enkeli yms. Joutsenlaulun osaan ulkoa, ja jokin värähtää yhä mun sisällä, kun kuulen sen, Hakulisen laulamana. Lindholmin lauluääni ärsyttää mua vuosi vuodelta enemmän, ja en ole kyllä Yötä jaksanut enää moniin vuosiin. Se mitä muistan tämän jakson keskusteluista, Olli kuitenkin puhui ihan fiksuja, ja eikä minulla ole varsinaisesti itse henkilöä kohtaan mitään antipatioita.

Esityksistä jäi mieleen parhaiten mieleen Robin, Petra ja Nikke. En tiedä, miten paljon oli käsikirjoitettu, mutta Nikke vaikutti yllättävän herkältä ja ujolta. Petra on ihana, ja hänellä on ollut ihan mieletön karisma ja kypsä lauluääni 13-vuotiaasta asti. Robin teki "räppärit" ja muutti alkuperäisen biisin sanoja, ja jumankauta se toimi. (En olisi kyllä uskonut että inhoamani Rakkaus on lumivalkoinen -biisi toimisi. :virne: ) Robin nousee varmaan seuraavaksi koko kansan suosikiksi VE:n myötä. Ai niin, ja Samu Haberin lauluäänestä tykkäsin. Olenko se sitten minä vai Samu, joka on kehittynyt ihmisenä, mutta Samukaan ei ärsytä mua samalla tavalla kuin joskus ennen.

Ensi viikolla taitaa olla Petran päivä. Odotan siltä tosi paljon. Uskon, että Tiktakin biiseistä tulee jotain muistoja mieleen, vaikka en mukamas tykännytkään Tiktakista aikoinaan, koska se oli "noloa". :hullu: (Ja silti oon kuunnellut Yötä. :virne: )
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv