Tykkäsin!
Hiton ristiriitainen versio. Kun samaan aikaan itkettäis ja jammailuttais. :itkujami: Hieno versio!!!
Mahtavaa marski! 

Hyväntuulinen, eikä yhtään itkua (tai ehkä vähän).
Jännä, että en ole oikeastaan "ikinä" kuunnellut Kuustosta mitenkään aktviisesti, mutta ne vanhat pätkät herättivät paljon positiivisia tunteita. Ehkä se oli se ysäri, ja se, että Kuustonen tuntui ysärillä olevan joka paikassa.

En mä jaksa enkä pysty kaikkea uudelleen kirjoittaa. 
Tykkään!
Meni syvällä.
Varsinkin just tää versio, jossa on kaikesta huolimatta vielä jäljellä toivoa.
10/10.

:kylmät väreet:
Kibaya kirjoitti:Tärkein huomio oli kuitenkin se, että olen ehkä salaa ihastunut Lauri Tähkän energiaan![]()
Sen omat biisit itsensä laulamana ei toimi mulle vieläkään, mutta noin muutoin se on ollut mulle kauden yllättäjä.
Tykkään sen jutuista ja fiiliksestä. Toki se johtuu leikkauksesta ja muista tekijöistä, mutta silti![]()
![]()
Johtui leikkauksesta tai ei, ja uskon, että kai siinä nyt jotain positiivisuutta on, mikä vetoaisi ilman leikkaustakin. Mä oon jopa oppinut pitämään joistain sen omista biiseistä, nyt kun oon kiinnittänyt huomiota, että sillähän on kiva ääni.
Kaikkia en tosin siedä vieläkään. 
Kuustosen ja Hectorin biisistä tykkäsin kovasti.
Ensin ajattelin, että biisejä olis kolme, mutta tätä kirjoittaessa määrä tuplaantui.
Kolmas kausi. 

Robin

), mutta toivoisin, ettei uusia VE-kausia tulisi tän jälkeen enää.
Nikke Ankarallakin on melko vähän omaa tuotantoa olemassa tähän mennessä, mutta toivottavasti tulee hyviä versioita. Onhan niitä aloitteijoita toki ennenkin ollut mukana. Hauskaa kyllä, että Robin on mukana. 
Onko tää VE nyt se semmoinen kilvenkiillotusjuttu millä yritetään saada Ollista kivaa mielikuvaa kaikille, kun ei se VOF:ssa oikein kai oo onnistunut?

Kibaya kirjoitti:Nikke? Miksi? Loppuuko meiltä esiin tuotavat räppärit? Eikö muut halua? Jännä valinta tuo Nikke.
Näköjäänhän tässä jonkinlaisessa suosituimmuusjärjestyksessä mennään, ja nyt kun Keekki, Ela, VilleGalle ja MG ovat jo olleet mukana, niin pitää keksiä kuka olisi seuraavaksi suosituin ja mahdollinen suursuosioon nouseva.
Toisaalta vaikea kuvitella, että kuka sitten olisi räppäreistä tarpeeksi suosittu ja valtavirtainen tähän päästäkseen. Ehkä joku Uniikki on aika suosittu, mutta jos näistä pitää valita, ottaisin itse mieluummin Niken.
L-S kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Nikke? Miksi? Loppuuko meiltä esiin tuotavat räppärit? Eikö muut halua? Jännä valinta tuo Nikke.
Musta ei sinänsä yllättävä valinta. Nikke on loppujen lopuksi aika suosittu, sen biisit keikkuvat toistuvasti jossain Spotifyn soitetuimpien listoilla. Varmaan on radiosoittoakin, en tiedä kun en nuorisokanavia kuuntele.Näköjäänhän tässä jonkinlaisessa suosituimmuusjärjestyksessä mennään, ja nyt kun Keekki, Ela, VilleGalle ja MG ovat jo olleet mukana, niin pitää keksiä kuka olisi seuraavaksi suosituin ja mahdollinen suursuosioon nouseva.
Toisaalta vaikea kuvitella, että kuka sitten olisi räppäreistä tarpeeksi suosittu ja valtavirtainen tähän päästäkseen. Ehkä joku Uniikki on aika suosittu, mutta jos näistä pitää valita, ottaisin itse mieluummin Niken.
![]()
Nikellähän on lisäksi myös ollut hankala nuoruus (tai joku vaihe, nuorihan se on vieläkin), josta hän on kohtuullisen avoimesti puhunut, niin siitä varmaan VE-tuotanto ajattelee saavansa kiinnostavaa juttua Niken päivään...

(Ja nyt kun kerran Nikke on mukana, miten olis Niken versio Tiktakin Tänä yönä taivaaseen-biisistä?
)

Wildchild kirjoitti:Itse olisin ehkä valinnut suomiräppäreistä esim. Redraman. Pidempi ura ja musiikkia löytyy niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi. Tai sitten Spekti, mutta olisko sen uran kehitys ollut liian tylsä? Pankkiirista räppäriksi?
Tai kaksi englanniksi pääosin laulavaa, olisiko Samu pitänyt jättää sitten pois?
Itse olen ainakin kokenut, että englanniksi alun perin lauletuista kappaleista ei ole tässä ohjelmassa kovin hyviä versioita saatu, ne jäävät etäisiksi, en ihmettelisi, jos muutkin olisivat samaa mieltä. Toki sitten ne artistit itse ovat saattaneet tehdä hyviä versioita, kuten Jonne Aaron, enkä epäile, ettei Redramaltakin irtoaisi hienoja versiointeja.Itse en olis valinnut suomiräppäreistä ketään. Olisko ollu aika kokeilla ilman kiintiöräpättäjää, jos ei sinne saada kuin joku yhden levyn julkassu tyyppi. Vitun kiintiöräppärit.Wildchild kirjoitti:Itse olisin ehkä valinnut suomiräppäreistä esim.
) Robin nousee varmaan seuraavaksi koko kansan suosikiksi VE:n myötä. Ai niin, ja Samu Haberin lauluäänestä tykkäsin. Olenko se sitten minä vai Samu, joka on kehittynyt ihmisenä, mutta Samukaan ei ärsytä mua samalla tavalla kuin joskus ennen.
(Ja silti oon kuunnellut Yötä.
)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa