Aamulla olin ihmeissäni. Limaa tuli hyvin vähän ja hengitys kulki hyvin. Poskiontelot olivat pikkuisen arat. Ajattelin, että olen menossa tänään turhaan lääkärille.
Suuntasin heti aamusta röntgeniin ja sitten verikokeeseen. Odottelin reilun tunnin lääkäriaikaa ja luin kannesta kanteen yhden Allergia ja astma -lehden. Sitten astelin lääkärille. Lääkärillä oli röntgenkuva tietokoneen ruudulla. "Miltäs näyttää?" Minä: "Pääkallolta.

" Mietin, että mun toinen poskiontelo on paljon pienempi kuin toinen.

Ja sitten tuli selitykset. Toinen poskiontelo onkin aivan täynnä kamaa ja toisessakin n. 1/5.

Että sellaista. Se siitä ihmeparantumisesta.
Huomenna on punkteerausaika nenä ym. -spesialistille.

(Ei kauhutarinoita kiitos. Oksettaa jo valmiiksi ajatuskin.) Katotaan samalla, mikä bakteeri on kyseessä, jotta tulee parhaiten soveltuvat antibiootit.
Tavallaan oon aika tyytyväinen. Eilen olis lääkäri määrännyt mulle vaan suoralta kädeltä antibiootin näkemättä mua uudelleen, mutta en suostunut. Ihan hyvä, koska tuo vaikutti aika pahata. Olis kuitenkin määrännyt väärän antibiootin tai oikean, mutta bakteeri selviäisi tuolla limakerrostumassa ja sitten olisi tullut antibioottikierre. Parempi näin, mutta silti.

Ja hauskaa tässä on myös se, että tänään ei edelleenkään näkynyt ultraäänellä mitään.