Putous 6

Re: Putous 6

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Tammi 2017 18:25

Aina Inkeri Ankeinen nousi nyt hahmorankingin kärkeen. Parkaisu: "Oi, Luoja, ota minut jo pois täältä!" on kaiken sisältävä ja sana-asettelultaan nerokas.

Isä Nitro ei oikein edennyt, mutta Timo Lavikaisen vinonaamaiset asiantuntijatyypit ovat muuten hauskoja. Matematiikkakriittiset! :jaaha:

Hansvilivili Hansvälimäellä on mainio sisääntulo, mutta muuten se ei ole niin erinomainen.

Abdul Tuiskun hahmokin on aika samanlainen koko ajan. Sinänsä taitava.

Muuten jotenkin outoa, että tällaista musta-valkoinen -asetelmaa joudutaan tavallaan opettamaan viihdeohjelman kautta. Että ihan kuin oltaisi taas siellä 90-luvun alussa eikä mitään opittu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Ti 31 Tammi 2017 12:03

Jopa minä olen katsonut molemmat jaksot. Yleensä en ole putouksesta innostunut, mutta nyt ei telkkarista tule oikein muutakaan katsottavaa samaan aikaan (paitsi Granchester ykköseltä, mutta katon sen sit nauhalta myöhemmin), joten katsotaan sit putousta miehekkeen kanssa.

Muuten en oikein jaksa innostua koko putouksesta, mutta hahmokisa on parasta. Ekana iltana ihan selkeästi parhaita olivat Aina Inkeri Ankeinen ja Amurin enkeli, sekä tietysti Isä Nitro. Toisella kerralla Amurin enkeli oli huonompi ja jotenkin tuntui, että hahmo junnaa paikallaan. Samoin oli mielestäni käynyt Isä Nitrolle. Kai niiden näyttelijöiden pitäisi viikon aikana keksiä hahmolleen jotain uutta? Aina Inkeri Ankeinen sen sijaan oli vielä parempi kuin ekalla kerralla. Ne sen harrastukset on ihan parasta. :virne: Niin ja nyt Aina Inkeri aina silleen hassusti jäi sekunniksi "ulisemaan" paasauksen päätteeksi ja se oli mielestäni hyvä uusi lisäys siihen hahmoon. Tai ainakin luulen, että se oli lisätty juttu. Ratiomieskin oli parantanut menoaan jotenkin, vaikka ei nyt ainakaan vielä sytytä. Hansvilivili oli myös parantanut menoaan. Siitähän voi vielä kehittyä jotain.

Jos olen facebookista kavereideni keskuudesta oikein ymmärtänyt, niin lapset ilmeisesti tykkää paljon tuosta Hansvilivilistä. Eiks lasten suosikit oo yleensä pärjänny melko hyvin tässä?

Mä en tajua ollenkaan sitä Abdul Tuiskua ja sitä, miten se voi olla suosittu? Eiks se ollut top 3:ssa? :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Tammi 2018 13:30

Mitä sitä vieäkään uutta ketjua perustamaan, kun on vanha ja hyvä :keijo:

Uusi kausi alkoi eilen.
Pari hymähdystä aiheuttavaa vitsiä oli, muuten semmoinen fiilis vaan että onpa kiva kun tulee tyhjää hömppää. Sitten meinasin tippua sohvalta, kun munmosketsissä laulettiin "sokka irti, mä vedin Päivi löi" :rolf: Kämppiksen mielestä se oli hyvä ja omaperäinen vitsi :keijo: :virne:
Sketsihahmokilpailussa Pilvi Hämäläisen hahmolla oli jotain samaa äänenkäytöllistä kuin Aina Inkeri Ankeisella, minkä huomasin häiritsevän. Mulle parhaiten toimi pokemon-hahmo ja Tanhupallo.

Kiti Kokkonen putouksessa on kyllä ihan mielettömän hyvä veto.

Veikkaan että ainakin meidän sohvalla seurataan tätä lauantaisin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 22 Tammi 2018 20:45

Tekeeköhän ne ihan tahallaan noista sketsihahmoista noin hirveitä? :keijo:

Tanhupallo erottui heti joukosta ja samoin se Pokemon-tyyppi. Jostain syystä mä tykkäsin myös siitä Walrusista. :keijo:
Muut olivat muuten vain ihan hirveitä. Etenkin Pilvin hahmo oli pettymys, kun siinä ei ollut yhtään mitään uutta.

Tulevaisuuden vanhainkoti oli ihan hauska sketsi. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 25 Tammi 2018 18:59

Mä oon suunnilleen ekan jakson puolivälissä. Lisäksi jo maanantaina töissä näin Tanhupallon, mikä selkeästi on herättänyt huomiota hyvällä tavalla.

Aika laillahan sitä keskittyy Kiti Kokkosen seuraamiseen ja on kyllä munkin mielestä ollut hyvä, jopa show'n varastava. :virne:

Tuntuu hassulta, miten vähän aikaa on edellisestä kaudesta, vaikka se tuntuu pitkältä ajalta. Aion ehdottomasti seurata jatkossakin. :pomppu:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » To 25 Tammi 2018 22:07

Putouksen ensimmäinen jakso ei kyllä luvannut hyvää. Tulevaisuuden vanhainkoti oli hauska, mutta muuten melkein kaikki oli aika tylsää ja sketsihahmot vaikuttivat ainakin ensinäkemältä pelkästään kamalilta. :P

Kiti Kokkosen mukanaolo sentään on positiivista, eikä muissakaan näyttelijöissä sinänsä ole vikaa, mutta ehkä sitten käsikirjoituksessa.

Haluaisin nähdä jotain hyvää ajankohtaisasioiden parodiaa, mutta sellaista ei oikein televisiotarjonnassa ole (tai en ole osannut sitä katsoa, jos on). Putouksessa on vain satunnaisesti hyviä ajankohtaissketsejä, kuten viime kauden Trump-jutut.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 30 Tammi 2018 19:33

Olen kyllä viihtynyt Putouksen tämän kauden parissa. Vaikka siinä ei sinänsä olisi mitään dramaattisen uutta ja viihdyttävää, niin ihan hauskaa kuitenkin.

Hahmoranking:

1. Tanhupallo (saa odottaa, mitä sieltä tulee)
2. Ansa Kynttilä ("Appappap! Ope puhuu!" on tullut jo töissä vastaan. Ammatinkin puolesta :virne: )
3. Tuija Eronen (jo se pakkohymy on hieno, Hermusen kädet ja olemus :virne: )
4. Mallu Jasmiina (se tukan sukiminen ja "MÖI-MÖI!" ovat aika tarttuvia)
5. Kikka Vaara (varsin hyvä karikatyyri, mutta oliko yhden kerran vitsi?) ("Olispa kahavia!" tuo mieleen erään kauan sitten fordanneen...)
6. Amaryllis Yamamoto (tavallaan hauska, mutta huomaan, että aika iso osa huumorista menee multa ohi)
7. Bjarne Walrus (hyvin ilmeistä huumoria ja Kummelin Kumi-Keijo rip-off)
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ke 31 Tammi 2018 12:29

Viimekauden putoukset ohitin siirtymällä yläkertaan tietäen että sain pelata videopelejä reilun tunnin ihan rauhassa, mutta nyt jostain syystä katsoin ekan jakson ja hyppäsin katsomaan jopa toisen.

Amaryllis Yamamoto vetää täällä kotikatsomossa suuren suosion jo pelkästään sen takia että taloudesta löytyy 31, 34 ja 39-tason Pokemonkouluttajat :virne: Ja onhan siitä saanut kuulla koko viikon että Amaryllis (41-tason Pokemonkouluttaja) ei pidä 39-tason kouluttajia minään :kauhistunut: :viha: :viha:

No.. hajosikotojotasi- läpät oli hetkellinen nostalgiatrippi, mutta saa nähdä onko tosta hahmosta pidempää iloa.

Ei mulla muuta. :virne: :virne:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Loka 2018 10:32

Pakotin itseni katsomaan ensimmäisen jakson.
Ei olisi kannattanut. Tuli vain paha mieli siitä, miten kauheaa kuraa oli tarjolla.
Mikko Penttilän sketsihahmo oli ainoa mille naurahdin, mutta sekin hahmo on niin nähty.
:sori:
Ehkä katon klippeinä erikseen noi hahmojutut, mutta muuten en.
Huomaan myös ettei mun huumori kohtaa tätä valtaväestöä naurattavaa huumoria.
Mies mekossa ei naurata ja olisin ollut paljon kiinnostuneempi Christoffer Sandbergin hahmosta, jos hänellä olisi ollut esim. yltiömaskuliininen mieshahmo.

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 21 Loka 2018 22:27

Onneksi Putousta ei ole mikään pakko katsoa, eikä siihen varsinkaan kannata pakottaa itseään.

Vaikka en mä itsekään ole ikinä pitänyt Putous-huumoria mitenkään äärimmäisen hauskana, mutta silti katson sitä. Siellä on ajoittain hauskoja hetkiä ja sellaisia mistä irtoaa ns. helppo nauru, eli sitä nauraa jollekin tyhmälle. Parasta huumoria olisi oikeasti sellainen, joka on sen verran nerokasta tai yllättävää, ettei ole ihan varma pitäisikö nauraa, mutta eihän sellaista nyt tietysti lauantai-illan valtavirtaviihteessä nähdä. :P Mutta Putous on sellaista helppoa taustakatsottavaa, jota voi katsoa lauantai-iltana samalla kun pelaa Candy Crushia sohvalla, jos ei jaksa muutakaan. :P

Eilinen Putous ei tuottanut mitään suurempia repeämisiä myöskään. Olen aina pitänyt Putouksessa hahmoja enemmän muista sketseistä, joissa on joskus hauskoja ja ajankohtaisiakin juttuja, mutta aina ei niitäkään. Tämänkertaiset hahmot eivät vakuuttaneet juurikaan. Vähän naurahdin Ernest Lawsonin botti-hahmolle (Afrobottiko se oli), ja sille Sirpalle. Christoffer Sandberg osoittautui myös taitavaksi näyttelijäksi ainakin Tulikokeessa ja näytellessään S. Niinistöä (se oli myös ihan ok sketsi). Sandbergin sketsihahmossa ei mun mielestä kyllä ollut mitenkään keskeistä tai korostettua se, että tässä on nyt mies mekossa, vaan kiinnitin huomiota ihan muihin asioihin, kuten siihen, että tämä oli ilmaisutyyliltään ilmeisesti joku Aira Samulinin ja Cruella de Vilin ja barbin risteytys. Kokonaisuutena en tosin myöskään pitänyt ko. hahmoa erityisen hauskana.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 22 Loka 2018 10:42

Huonon huumorin ystävä täällä hei! :keijohei:

Ei ollut kauhean paska aloitus Putouksella tänä vuonna. Hahmokisassa tuli naurahdettua muutamalle hahmolle, ja sit yhdelle revettyä ihan totaalisesti. Pieru nauratti meidän kotikatsomossa niin, ettei naurusta meinannut tulla loppua ollenkaan. :rotflmao: Lihansyöjäsketsi oli myös ihan oivaltava. Kyllä tämä lauantai-illan viihteestä menee. Ja sit jos ei mee, niin kaukosäädin pelastaa. :keijo:
lumikukka

ViestiKirjoittaja theia » Ma 22 Loka 2018 11:18

En oo oikein jaksanut seurata Putouksia ylipäätään, nyt lapsen nukahdettua tulin sohvalle koomailemaan, telkkari pyöri taustalla kun pelasin Candy Crushia (hieman hörähdin L-S:n viestille :virne: )
Pieru kyllä sai hymähtämään, ja se.. Taika-Pasi? :sori: Yllätyin itsekin, että vähän edes alkoi hymyilyttää. Kaikkia en nähnyt tuosta nukutuksesta johtuen, eikä se liiemmin haitannut :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 25 Loka 2018 09:31

No juu, alkaa kai olemaan vähän sama kuin Vain elämän kohalla ja parhaat kaudet on jo nähty. :sori:
Lapsetkaan ei jaksanu oikein innostua, sketsihahmot katsoivat läpi mutta siihenpä se jäi. Itseäni nauratti Yleis-Sirpa koska se muistutti niin paljon kotipuolen naapureita. Mistään ei mitään tiedetä mutta silti on mielipide joka asiaan. :keijo:

Ja liityn joukkoon: Candy Crushin taustalla Putous toimii vallan mainiosti. :virne:

Kai sitä siltikin tulee tuijotettua joka lauantai kun ei telkkarista parempaakaan tule. :epäilevä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Shay » La 27 Loka 2018 17:04

Ohimennen vilkaisin ohjelmaa, kun se tuli uusintana telkkarista ja telkkari sattui olemaan päällä.
En ihan kaikkia hahmoista kerennyt nähdä, mutta Taika-Pasi ja yleis-Sirpa olivat ihan hauskoja.
Parempi Putous ainakin on kuin Gaala.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 29 Loka 2018 19:04

Ekan osan olen nähnyt ja pidin sitä ihan hauskana. Viikkokatsaus nyt laahaa mukana vähän vanhasta muistista, mutta hahmojen kohdalla vähintään hymähtelin. Taika-Pasin kohdalla nauroin. Pierusta revin huumoria jo siinä vaiheessa, kun olin nähnyt nimen ja kuvan. :virne: Hahmo oli sitten vähän vaisumpi kuin ajattelin.

Ohjelma pysyy seurannassa. :popkorni:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Marras 2018 17:01

Olen tykännyt Putouksen tästäkin kaudesta, vaikka jonkin verran ohi-hetkiäkin mukaan mahtuu.

Sketsihahmoista kaksi huonointa ovat olleet Carja-Leena Piiracca ja Mimmu. Pieru oli hirveän hyvä ajatus, mutta se on oikeastaan yhden idea hahmo ja voisi olla lastenohjelman yksinäisyydestä kärsivä hahmo, jolle lopuksi käy hyvin.

Taika-Pasille, Afrobotille ja Make-vauvalle olen nauranut eniten. Make-vauva on kuin G. Pula-Aho perusuhoamiseltaan.

Yleis-Sirpoja on Suomessa ehkä muutenkin liikaa, mutta on hahmossa osuvuutensa. Barbi de Voro on taitavasti tehty, mutta se ei ensinäkemän jälkeen ole enää yllättänyt mitenkään eikä siksi kovin hauskakaan.

--

Olisipa seuraavaksi se, kun näyttelijät tekevät toistensa hahmot. Se on yleensä vuoden kohokohtia. :virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 12 Marras 2018 16:18

Pascal Lemoix kirjoitti:--

Olisipa seuraavaksi se, kun näyttelijät tekevät toistensa hahmot. Se on yleensä vuoden kohokohtia. :virne:

Ja sieltähän se tulikin. :virne:

Muuten oli kyllä über-tylsä jakso. Noi laulukäännökset hahmojen suusta ovat aina olleet melkoista täyteohjelmaa.
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 12 Marras 2018 22:45

"Hahmot vaihtoon" oli hauska, mutta turhan hätäinen osuus. Pilvi esitti hienosti Afrobottia. Lavikainen ei ehtinyt oikein edes esittää Mimmua, kun Roopen reaktio hautasi ajan alleen. Mutta oli hauska hetki. Monissa harjoitellummissa numeroissa tunnelma jää vaisuhkoksi.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Tammi 2019 14:25

Mä katsoin flunssapäissäni tallenteelta viimeisimmän kauden ensimmäisen osan. Mun veli kertoi mulle, että mä "arvostaisin" Taika-Pasia ja oli nyt sen takia pakko katsoa. Olihan se hahmo melkein hauskinta koko jaksossa. :virne:

Jos kaipaan jotain aivotonta, voin ihan hyvin katsoa loputkin jaksot, jos ne Maikkarin "katsomossa" vielä ovat, mutta ei niitä ole mikään pakko katsoa. Mua ei mikään oikeastaan ärsyttänyt, paitsi totuttuun tapaan osa sketsihahmoista oli järkyttävän huonoja (ehkä tahallaan?)

Olisi kyllä hyvä, jos tämä olisi viimeinen kausi.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Triple H » To 21 Maalis 2019 03:00

Kauden avaus oli erittäin iso pettymys. Taitaa olla eka kausi, että ei ole suosikkia lainkaan. Tasapaksua tylsyyttä alusta loppuun. Inhokitkin on laimeita.

Toki mä alunperin tykästyin Putouksessa muuhun kuin tähän sketsihahmokilpailuun, mut sitä o paisuteltu niin paljon, etten voi itsekään sitä täysin enää ignoroida.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

Edellinen

Paluu Leffa.tv