Jopa minä olen katsonut molemmat jaksot. Yleensä en ole putouksesta innostunut, mutta nyt ei telkkarista tule oikein muutakaan katsottavaa samaan aikaan (paitsi Granchester ykköseltä, mutta katon sen sit nauhalta myöhemmin), joten katsotaan sit putousta miehekkeen kanssa.
Muuten en oikein jaksa innostua koko putouksesta, mutta hahmokisa on parasta. Ekana iltana ihan selkeästi parhaita olivat Aina Inkeri Ankeinen ja Amurin enkeli, sekä tietysti Isä Nitro. Toisella kerralla Amurin enkeli oli huonompi ja jotenkin tuntui, että hahmo junnaa paikallaan. Samoin oli mielestäni käynyt Isä Nitrolle. Kai niiden näyttelijöiden pitäisi viikon aikana keksiä hahmolleen jotain uutta? Aina Inkeri Ankeinen sen sijaan oli vielä parempi kuin ekalla kerralla. Ne sen harrastukset on ihan parasta.

Niin ja nyt Aina Inkeri aina silleen hassusti jäi sekunniksi "ulisemaan" paasauksen päätteeksi ja se oli mielestäni hyvä uusi lisäys siihen hahmoon. Tai ainakin luulen, että se oli lisätty juttu. Ratiomieskin oli parantanut menoaan jotenkin, vaikka ei nyt ainakaan vielä sytytä. Hansvilivili oli myös parantanut menoaan. Siitähän voi vielä kehittyä jotain.
Jos olen facebookista kavereideni keskuudesta oikein ymmärtänyt, niin lapset ilmeisesti tykkää paljon tuosta Hansvilivilistä. Eiks lasten suosikit oo yleensä pärjänny melko hyvin tässä?
Mä en tajua ollenkaan sitä Abdul Tuiskua ja sitä, miten se voi olla suosittu? Eiks se ollut top 3:ssa?