Voisinko nirhata meidän asiakkaan ja samalla ohjelmistontoimittajan.

Ei kannata. Saattaa tulla seuraamuksia.Suvi kirjoitti::gaah:![]()
Voisinko nirhata meidän asiakkaan ja samalla ohjelmistontoimittajan.![]()
Jorssi kirjoitti:Ei kannata. Saattaa tulla seuraamuksia.Suvi kirjoitti::gaah:![]()
Voisinko nirhata meidän asiakkaan ja samalla ohjelmistontoimittajan.![]()
No joo, ehkä voisi.

Sain hakemuksen tänään vasta lähetettyä. (Hakuaika päättyy tänään
) Ihan sama, kuuluuko tuolta ikinä mitään. Oon ainakin yrittänyt. Mulla on toivottavasti uusia kuvioita nykyisessäkin firmassa. Entinen esimies (eli esimiehen esimies) tuli perjantaina vähän juttelemaan, että oon ainakin oikealla tiellä, kun olin avannut suuni.
En mäkään ole tiennyt, että ammattitutkinnolla saisi mennä suoraan kirjoituksiin, ehkä harva sitten niin tekee kun en ole kuullut. Ei ehkä lukematta kannata ilmoittautua, kun kokeethan maksaakin jotain, mutta otat vaikka ensi vuodelle tavoitteeksi.
Voisi kuvitella, että jos ei ole ihan teinilukiolainen, niin jotkut aineet voi olla helppojakin vastata, jos yleistietoa on vuosien varrella ehtinyt karttua. 
Aranwe kirjoitti:äidinkielestä jos ei ällää heru, niin olisin pettynyt (kirjoitin e:n lukiossa).
(Onneksi sain vielä viimeisessä mahdollisessa kokeessa kirjoittaa vanhalla systeemillä, kun kirjoitin äidinkielen syksyllä. 
marenkienkeli kirjoitti:Aranwe kirjoitti:äidinkielestä jos ei ällää heru, niin olisin pettynyt (kirjoitin e:n lukiossa).
Vanhalla systeemillä sain E:n (varma E se oli jo ennen koetilaisuuttakin), mutta nuo uudet tekstitaidon esseet eivät ole mun juttu. En vaan koskaan oppinut tekemään hyvää tekstitaidon vastausta. Sain aina vain 2/6-4/6 pistettä. (Toki oltiin myös eka ikäluokka, joille noita opetettiin, joten opettaminenkin taisi olla hivenen vielä hakusessa ainakin ekana opiskeluvuonnani.) Nykyään tekstitaidon kokeen ja esseen pisteet lasketaan yhteen ja siitä tulee arvosana. Mä saisin tuolla uudella systeemillä ehkä C:n.(Onneksi sain vielä viimeisessä mahdollisessa kokeessa kirjoittaa vanhalla systeemillä, kun kirjoitin äidinkielen syksyllä.
)
Mun aikaan tehtiin kaksi tekstiä, perinteinen aine ja artikkeliin pohjautuva kirjoitus ja ainoastaan se parempi arvosteltiin. Jälkimmäisessä olin haka, ekassa äidinkielenopetuksen opetussuunnitelma potki vastaan niin paljon että vihasin koko ainetta 
Suvi kirjoitti:Siis voi apua, nyt ne soitti tänään siitä työpaikasta ja mulla on torstaina haastattelu. Oon ihan kauhuissani.

Aranwe kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Aranwe kirjoitti:äidinkielestä jos ei ällää heru, niin olisin pettynyt (kirjoitin e:n lukiossa).
Vanhalla systeemillä sain E:n (varma E se oli jo ennen koetilaisuuttakin), mutta nuo uudet tekstitaidon esseet eivät ole mun juttu. En vaan koskaan oppinut tekemään hyvää tekstitaidon vastausta. Sain aina vain 2/6-4/6 pistettä. (Toki oltiin myös eka ikäluokka, joille noita opetettiin, joten opettaminenkin taisi olla hivenen vielä hakusessa ainakin ekana opiskeluvuonnani.) Nykyään tekstitaidon kokeen ja esseen pisteet lasketaan yhteen ja siitä tulee arvosana. Mä saisin tuolla uudella systeemillä ehkä C:n.(Onneksi sain vielä viimeisessä mahdollisessa kokeessa kirjoittaa vanhalla systeemillä, kun kirjoitin äidinkielen syksyllä.
)
Kas, en edes tiennyt että tuollainenkin uudistus on tehtyMun aikaan tehtiin kaksi tekstiä, perinteinen aine ja artikkeliin pohjautuva kirjoitus ja ainoastaan se parempi arvosteltiin. Jälkimmäisessä olin haka, ekassa äidinkielenopetuksen opetussuunnitelma potki vastaan niin paljon että vihasin koko ainetta
Jännä.
Ensin ajattelin, että ai kauhea, kun olen vanha, mutta sitten totesin, että ei, mä vaan olin silloin niin hirmuisen nuori. 
marenkienkeli kirjoitti:Suvi kirjoitti:Siis voi apua, nyt ne soitti tänään siitä työpaikasta ja mulla on torstaina haastattelu. Oon ihan kauhuissani.
Tsemppiä haastatteluun!

Meni miten meni, sä teit sen!Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Suvi kirjoitti:Siis voi apua, nyt ne soitti tänään siitä työpaikasta ja mulla on torstaina haastattelu. Oon ihan kauhuissani.
Tsemppiä haastatteluun!
Phuuh, nyt se on ohi.Enpä tiedä, mitä mieltä olisin siitä, menikö hyvin vai ei
Hienoa, että hait. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa