Eikä siinä vielä kaikki! Se myös kaatuilee vähintään pari kertaa viikossa. Pitäisi jaksaa selvittää onko jotain mitä siitä voisi siivota, keksejä sun muita olen kyllä poistellut mutta ei siitä ole hyötyä.L-S kirjoitti:Mikä on nykyään hyvä selain? Mitä käytätte tai mitä suosittelette?
Itse olen käyttänyt vuosia Firefoxia, koska olen tottunut sen ominaisuuksiin ja asioiden järjestykseen, mutta nyt Firefox tuntuu taas koneellani hidastuneen. Kone toimii muuten ihan nopeasti, mutta Firefox tahmaa.Eikä siinä vielä kaikki! Se myös kaatuilee vähintään pari kertaa viikossa. Pitäisi jaksaa selvittää onko jotain mitä siitä voisi siivota, keksejä sun muita olen kyllä poistellut mutta ei siitä ole hyötyä.
En tiedä mikä chromeen tuli, mutta facebookista tuli vain päällekäin olevia laatikoita ja vasen reuna hävisi kokonaan. Ei auttanut mikään mitä tein. Foxissa mulla lakkaa aina välillä joku pluginni toimimasta ja se kaatuu, mutta mun kone on niin räjähdysaltis muutenkin etten ihmettele sitä yhtään. 
Mutta ei ole. On mulla iPadissa se, mutta koneella on pakko käyttää jotain muuta. 

Kibaya kirjoitti:Itehän en kestä että joku selain tallentaa salasanat, vaan vainoharhani estää antamasta lupaa millekään tollaselle. Tyhjennän aina joka kerran jälkeen lomaketiedot ja poista keksit![]()
Mutta tiedän olevan foliohattu-tyyppi tollasen kanssa.
Meikä selaa aina incognitona. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa