Ainoa mitä sain oli jotain antibiootteja, ihan tajuissaan joutui kärsimään sen. Vaikka sitäkin kyllä kaivettiin ja rusenneltiin sieltä ihan huolella.
Mutta tsemppiä, kyllä se siitä taas.
Ainoa mitä sain oli jotain antibiootteja, ihan tajuissaan joutui kärsimään sen. Vaikka sitäkin kyllä kaivettiin ja rusenneltiin sieltä ihan huolella.

damn kirjoitti:Onko kellään kokemusta purentakiskosta? Tai onko joku saanut muuten loppumaan hampaiden yhteen puremisen?
Ilmeisesti öisin puren hampaita tosi voimakkaasti yhteen, mulla on poskien sisäpinnat monesti aamulla tosi pahasti purtu. En tajunnut tätä ennenkuin mulla alkoi olla ongelmia hammaskiilteen kanssa ja olin ilmeisesti purrut yhden hampaan halki. Mietin tässä vaan, pystyykö sen kiskon kanssa nukkumaan, tuntuu vaikealta ajatella, että saisin unta, jos mulla on sellainen suussa.
Kibaya kirjoitti:No joo![]()
Lääkepaikka, tulehtunut juuri ja tulevaisuudessa juurihoito![]()
En saa syödä mitään kovaa, millään hampaalla. Pehmeitä ruokia, mössöjä ja semmoisia juttuja vaan

Pari yötä sitten tuntui, että koko hammas räjähtää, jos siihen menisi kopauttamaan kunnolla kerran. Au.

. Pitää kysyä tarvitseeko tuolle tehdä jotain ja ei kai se ala helpommin reikiintyä.
mun hampaat.
) ja välistä on vihlonut niitä poistellessa. Purkkaa ei oo voinut syödä sillä hampaalla kun sitä on jäänyt hammasväliin aina niin paljon että inhottaa. Nyt muutaman viikon on ärsyttänyt juodessa.
Viime yönä heräsin hammassärkyyn ja totesin että pakko mennä hammaslääkäriin.
Viereisen hampaan paikka on myös irtoamassa ja vissiin toiselta puolelta kanssa yks, ehkä kaks. Eli nyt äkkiä tarkastusta kehiin ja röntgeniä. Ehkä myös pohdintaa siitä että miksi ihmeessä multa lähtee paikat tollai irti

Siitä lähti koko ulkosyrjä menee ja sinne tuli semmoinen kiva kraateri
Kibaya kirjoitti:Jos on tosi tiukkaa taloudellisesti niin Kelalta voi hakea siihen purentakiskoon tukea. Se on kuitenkin terveydenhuoltoa ja lääkärin suosittelema.
täällä hei!
Onneksi!
Siis se, mitä on hoidettu nyt yli vuosi. Eka hoito tehty kesäkuussa -16 ja syyskuussa -16 se juuren tappo ja niin edelleen. Nyt pitää ensin vielä paikata yhdet reiät ja sitten ton poisto ja sitten on taas kalusto hetkeksi kunnossa.

Kibaya kirjoitti:Samalla se joku aika sitten hajonnut hammas sai poistotuomionSiis se, mitä on hoidettu nyt yli vuosi. Eka hoito tehty kesäkuussa -16 ja syyskuussa -16 se juuren tappo ja niin edelleen. Nyt pitää ensin vielä paikata yhdet reiät ja sitten ton poisto ja sitten on taas kalusto hetkeksi kunnossa.
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa