Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 10 Heinä 2008 09:31

Lauantaina matkaan Helssinkiin! :superhymy:

Ihanaa päästä istumaan junaan, se on ehkäpä paras matkustusmuoto. Siinä
hörppii asemalta ostettua aamukahvia pahvimukista ja katselee maisemia,
ihan huippua. Matkaan lähden kaverin kanssa, osallistutaan hyvän ystävän
polttareihin. Jos liikenteessä näkyy Mardi gras -teemainen polttarikööri, niin
ne ollaan me :tilt:

Eilen kotimatkalla sain ihan parhaan päivän piristyksen. Olin n. kilometrin
päässä kotoa, kun risteyksessä ohi ajoi firman käyttämän kuljetusyrityksen
auto. Kuljettaja hymyili kuin Hangon keksi ja oli käsi pystyssä vilkuttamassa.
Hetki meni ennen kuin tajusin kuskin olevan heppu, joka säännöllisesti ha-
kee kuriiripaketteja firmasta. Siinä oli ilta pelastettu kun toinen tunnisti mi-
nut pyörän selästä ja näytti kovin iloiselta nähdessään satunnaisen tutun :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Plei » To 10 Heinä 2008 11:22

Kävin optikolla näöntarkastuksessa. Selvisi viimein, miksen ikinä näe
niitä hiton piilokuvia. :virne: Näkö on tosi tarkka, mutta kahden silmän
yhteistyö ei oikein pelaa. Optikko sanoi, ettei tule Plei-parasta koskaan
kaivinkoneenkuljettajaa. Olen murtunut. :(

--

Tänään alkaa rokkimenot. Reino and the Rhinos ja Tuomo :sydän:
Huomenna sitten Sulo-klupille ja ja ja.

:täpinä:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 10 Heinä 2008 18:16

Töissä oleminen ärsyttää... :viha:

Mutta muuten on kivaa :)

Tänään pidetään tyttöjen kanssa leffa-ilta nyyttäri-meiningillä. Kivaa nähdä noita kavereita pitkästä aikaa, kun kyseessä on vanha kaveriporukka, joista muutamia en ole nähnyt pariin vuoteen.

Viikonloppuna on säästä riippuen tiedossa ehkä huvipuistoilua :) Viime viikonloppuna oltiin Särkänniemessä ja nyt olisi vuorossa PowerPark :virne:

Huvipuistot :hymyhali:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Shay » To 10 Heinä 2008 19:05

Plei kirjoitti:Optikko sanoi, ettei tule Plei-parasta koskaan
kaivinkoneenkuljettajaa. Olen murtunut. :(

:paijaus: Jos lakaisukoneenkuljettajaksi silti olisi mahkuja.

Huomenna alkaa viikonloppu. :tipahdus: Tosin ei oo minkäänlaista hajua,
mitä silloin tekisin...

Kaveri soitti. Oli päätynyt takaisin vanhaan työpaikkaansa. Yritti selittää
kuinka muka olisi tyytyväinen kohtaloonsa... :jaaha: Niin varmaan. Ärsyttää,
kun toinen elää jossain leikkimaailmassa ja koittaa aina perustella typeriä
tekojaan ja ratkaisujaan niin, että ne olisivatkin hyviä juttuja. Omapa on
elämänsä. Harmittaa vaan, kun tyypillä riittäis rahkeet parempaan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Huippis » To 10 Heinä 2008 21:25

Maanantai. Rovaniemi kutsui. Matkalla kävimme kemijärvellä, perseelleen meni.
Kahden aikaan perillä, serkun luo tavarat, soitto kaverille, että lähtee ajamaan autoa, koska en todellakaan uskaltanut.
Ukon kans syömään. Liikaa ihmisiä, melkein oksensin ahdistuksesta, söimme paikan perimmäisessä pöydässä.

Ukko armeijaan, tunaroitiin tyttiksen kans armeijan porteilla, ajoimme väärin, kiva.

Hurjaa shoppailua, en osannut. Ahdistuin kaupoista vielä enemmän.
Ostin kaksi paitaa, molemmat osoittautuivat liian isoiksi, pienin koko. Masennuin.

Ukko soitti "noni, tulkaa hakemaan" Se oli pikanen reissu tj0.
Tyttiksen luona kahvittelut ja kaupan kautta serkun luo. Telkkarin katselua.
Kyllä kaupungissa on tylsää.

Tiistai. Heräsin, muut ei. Herätin ne :virne:
Vähän kahvii, tupakkii, leipää ja suihkuu.
Kirppari-ihmisenä sain penkoa serkkuni vaatevarastot! Pussillinen vaatteita löytyi :superhymy:
Kaupungille taas, kauppoihin taas.
Eilisestä sen verran oppineena lompsin lasten osastolle ja vaatetta löytyi kahden paidan verran, olin vähän iloisempi.

Ukko meni vanhoja kavereitaan tapaamaan, me serkun kans kirpparille, ihana, iso, valtava kirppari (huom kuusamon paikkoihin verrattuna) Meni tunti ja kaksi paitaa löytyi, taas :virne:
(housuja onkin tullut ostettua viime aikoina aivan liian monet, mut teen yleensä löytöjä parilla eukilla, eli ei haittaa, paidat on vaikeampia)

Käytiin Subwayssä, vai mikä lie olikaan, syömässä. En tajunnu sitä, mun mielestä sitä on mainostettu sellasena kivana ja helppona paikkana, mut se oli kaikkea muuta, siis piti muka itellä päättää mitä syö sen sämpylän välissä :virne:
Mut ei siinä, hyvää oli, mutta tuskaista!

Kävimme yhdellä ja ukko jäi poikien kans jatkamaan, me suuntasimme serkun luo kahville, kauppaan ja kotio.

Raikkaan suihkun jälkeen sain puhelun veljeltäni, joka halusi tietää monelta olimme lähdössä. Siis mitä, minne, täh?
Aivan. Vanhemmat oli tulossa ulkomailta klo 0240 ouluun. (minä muistin, että seuraavana päivänä ja ukko ja veli oli luvannut hakea ne)
Hiphiphurraa!
Veli ei lähde yksin ajamaan ouluun eikä se saanut kaveria.

Soitto ukolle, kamppeet kasaan ja muutama kuppi kahvia nassuun ja tien päälle mars!
Ukko humalassa ja ainut kuski; HUIPPIS!
Vettä tuli ku saavista kaataen. Ei naurattanu. Nukutti. Ei naurattanu.
(muuten, ajoin rovaniemel sen verran, et serkun asunnolta isolle tielle, onneksi ei ollu liikennettä siihen aikaan)

Porukat kyytiin ja kohti Kuusamoa, isäpuoli sinnillä pysytteli hereillä ja jutteli mulle, sillä olisin voinut nukahtaa rattiin, klo 05.55 Kuusamon maisemat avautuivat ja syntyi idea; AAMUTALLI! :virne:
Mamma oli vielä nukkumassa kun menin, mutta nousi ylös kauroille.

Vanhemmat kotiin ja me kans nukkumaan, heräsin puoli 1 seuraavana päivänä ja totesin päivän menneen pilalle.
Tämä toinenkin kotonaolopäivä on pilalla sen takia, työmotivaatio on jossain hanurissa.

Kiva reissu joo, piti käydä kemijärvellä palatessa mut jäi sekin. Asiat tuli siis melekeen hoidettua.

Mut ajatus autosta lämmittää sisälläni, huomenna hierotaan kauppoja :D
Kiva kiitos hei.
Huippis

ViestiKirjoittaja Maija » To 10 Heinä 2008 22:51

Sitä on viikon pois ja heti tänne tupataan niin paljon viestejä, ettei lukemaan kaikkea kerkeä. :o:

Reissu oli mahtava ja säätkin yllättäen suosivat. Tutustuimme uusiin paikkoihin, testasimme eri ABC-aterioita (ei tee kovin hyvää vatsalle, en suosittele elämään niillä), koimme pientä vessadramatiikkaa Vaasassa (ei liity mitenkään ABC:n antimiin), eksyimme Kuopiossa, harhailimme Jyväskylässä, rakastuimme Kristiinankaupunkiin sekä kastelimme varpaamme meressä Kalajoella. Kävimme oululaisten sukulaisten kanssa heidän mökillään, ja sieltä palatessamme havaitsimme, että heidän taloonsa oli yritetty murtautua. Sisälle ei oltu onneksi päästy säikyn tätini varmuusketjujen ansiosta, mutta ikkuna oli rikottu ja pihalla oli heitelty tavaroita ympäriinsä. Paikalle kutsuttiin luonnollisesti poliisit, jotka ottivat sormenjäljet ja keräsivät muut todisteet yms.
Itse tosin odotin C.S.I. Miamin Horation saapuvan jostakin nurkan takaa aurinkolasit silmillään. :viileä:
Ei näkynyt.

Matkasta kirjoitin jokaiselta päivältä pientä raporttia sekä tein jotakin videopäiväkirjan tapaista. Sitä ei sitten ihan kaikille näytetäkään, se toimii liian pätevänä todisteena siitä, miksi minua ei pitäisi päästää vapaasti höpöttämään omiani kameralle. :virne:

Reissu oli kiva, mutta on ihan kiva olla taas kotonakin. :D

Huomenna kai uudestaan pitäisi tien päälle lähteä, mutta saas nyt nähdä. Jos vaikka juopottelemaan painuisi. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 11 Heinä 2008 01:39

Nyt kun on fyysisessä työssä, ei voi kuin ihmetellä, kuinka huonossa fyysisessä kunnossa joskus olikaan. Ja vastaavasti nyt, kuinka huono keskittymiskyky sitä onkaan ja kuinka vähän jaksaa lukea. Ilmaislehdestä pari artikkelia ja sitten mieli rientää jo muihin asioihin. Muutaman fordeviestin jälkeen pitää pitää tauko.

Nyt tulee työmatkojen yhteydessä suurin piirtein tunnin verran käveltyä päivää kohti. Aiemmin kuljin pyörällä, mutta se pöllittiin tällä viikolla. Tulee ainakin liikuntaa harrastettua. Se onkin melkoinen harrastus. Väsyneen ihmisen aivotoiminnalla ei paljon kannata kehumaan lähteä. Tuskin on työmies se henkilö, joka ikiliikkujan keksii.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Bunni » Pe 11 Heinä 2008 09:47

Morjens taas pitkästä aikaa!
Heinäkuun puoliväli ja mulla angiinaposkiontelotulehdusmikäliehässäkkä ja 10 päivän antibioottikuuri. Kesä? :epäilevä:
No, onneks loma alkaa 2 viikon päästä ja sit pitäis alkaa suunnitella tsadiin muuttoa :D (tai ainaki näillä näkymin nyt siltä näyttää, että syyskuussa siellä työt alkais). Mutta siis voitteko tajuta 5 viikkoa lomaa. 5 VIIKKOA :superhymy:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Heinä 2008 10:18

Ootte kaikki tartuttaneet muhun heinäkuulentsun. Kiva kiitti. Toivottavasti olo ei pahene. Huomenna ois menoa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 11 Heinä 2008 10:24

Jahas, eilen oli suojakänni-ilta. :friikki:

Mut iha sama, tänään alkaa rokki. :täpinä: :täpinä:
Plei

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 11 Heinä 2008 10:42

Kivat rokit kaikille menijöille, sää ja muu mukava teitä hellikööt!

Mä vähän imureerasin eilen. Tänään voisin pyykätä, hakea kengät postista ja ulkoiluttaa kissoja ruohikossa (= jos saan jonkun mukaan, Typy sekoaa kahdessa minuutissa ja sitä varten täytyy varata yksi shaana toppuuttelemaan). Ilma näyttää kauniilta ja fiilis on kiva. Kämppiskin huitelee jossain, eilen en nähnyt ollenkaan. :keijo: Työpaikan lokinpennut näyttäisi siirtyneen mun iloksi meidän pihapiiriin. :keijo:

Viikonloppu ja aurinko :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 11 Heinä 2008 10:52

Mikä on suojakänni? :o:

Mä olen päättänyt ottaa rennosti tämän päivän. Meni hermot, kun stressi alkoi häiritä yöunia, edellisyönäkin tuli nukuttua 4 tuntia :bubbles: Eilen päätin, että *tut näistä, teen mitä jaksan ja ehdin, ja nakitan loput pomolle maanantaina. Ilmeisesti päätökseni höllensi vannetta pään ympärillä. Töiden jälkeen, siinä kuuden aikaa illalla menin "päikkäreille", joista heräsin 23:30, jolloin kävin vessassa ja vaihdoin yökkärit päälle, ja jatkoin unia aamuseitsemään :tilt:

No on ainakin parempi olo jo :superhymy:

Mulle soitti äsken Hesan konttorilta joku tyyppi yhdestä meidän asiakkaasta. Vastasin puhelimeen koko nimelläni (kun en tunne tyyppiä), niin se sanoi ensisanoikseen "Mikä tuo tuollainen nimi on olevinaan?" :friikki: No terve vaan sullekin :friikki: Eikä mulla edes ole mitenkään outo nimi :hämillään: Kai.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 11 Heinä 2008 11:00

Aurora B. kirjoitti:Mikä on suojakänni? :o:

No siis vedetään käyrävihtorit päivää ennen todellisia menoja, jotta kestää sen ryypiskelyn sit paremmin. :keijo:
Plei

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 11 Heinä 2008 14:15

Kuten maalauksessa ja monessa muussakin homassa pitää pohjat olla kunnossa :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 11 Heinä 2008 14:26

Ai... Musta on tullut jo vanha ja raihnainen, ajatuskin kahden päivän "putkesta" saa mut väsymään :pahis: Ei pysty enää.

:huoh:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 11 Heinä 2008 14:29

No, tässä taitaa nyt tulla sellainen nelipäiväinen putki. :ammattilainen:

Tulen sit maanantaina purkamaan maailmanahdistusta. :keijo:
Plei

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 11 Heinä 2008 17:07

Ihanaa olla yksin kotona pitkästä aikaa. Koko viikonloppu ilman porukoita. Ihanan hiljaista ja rauhallista. Ehkä nyt saan nukuttua univelkoja pois.

Mietin tässä kesäsuunnitelmiani ja näyttää siltä, että viime viikonloppu oli paras koko kesänä. :sydän: Vaikka jazzit ja ankka on vielä edessä, ei ne taida voittaa ystävien luona vietettyä viikonloppua, 1+5 tunnin saunamaratoonia, muutamaa mukavaa uutta tuttua ja ystäväpojan kanssa vietettyä aamua. :hymyhali:

Tekisi hirveästi mieli juoda. Viime viikonloppuna join sekä perjantaina (muutaman) että lauantaina (enemmän kuin muutaman), joten ajattelin olla nyt juomatta. Fiksuna tyttönä ostin kuitenkin alennuksesta 6-päkin lonkeroa ja laatikossa olis lisäksi pullo lonkeroa ja pullo siideriä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 11 Heinä 2008 22:51

Mökilläkin on aina pikkuisen fordea mukana. Harva se päivä Kati saapuu piristämään päivää. Tänään hän jutusteli Vaasan suunnasta, jossa oli kuulemma kylmää, mutta väki silti popsi jäätelöä kuin kesällä ikään.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Walker » Pe 11 Heinä 2008 23:39

Aurora B. kirjoitti:Ai... Musta on tullut jo vanha ja raihnainen

Pohjanmaalla kaikki viisaus on vanhois naisissa! :aukku:
(Antti Tuuri - Pohjanmaa)
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 12 Heinä 2008 01:14

Perjantai ilta ja istun jo tähän aikaan kotona koneella... :hullu:

No, huomenna on edelleen tiedossa huvipuistoilua (jos tosiaan sää sallii...) joten kai se oli parempi jättää ryypiskely siihen muutamaan. Muuten ei olisi ollenkaan kiva päivä huomenna tiedossa. :D

Kohta taidan jo painua nukkumaan... Väsyttää...
Migreeni

ViestiKirjoittaja Purple » La 12 Heinä 2008 03:40

Näin tänään pahvisen Dannyn.

Miettikää nyt. Pahvinen Danny. The next best thing.

Otettiin palvovia kuvia.

P.S. Olen lomalla. Melko jee.
Purple

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Heinä 2008 23:31

Eilen töiden jälkeen olin lähdössä kotiin. Pysähdyin tien reunaan laittamaan pitkähiaisen päälle. Joku ihan tuntematon tyyppi huikkasi mulle jotain. "Mitä?" Hän toisti, mitä oli sanonut ja lisäsi. "Se on yhdestä laulusta. Ootko kuullut sitä?", hän kysyi. "En." "Okei. Mä vain ajattelin, kun näytit yksinäiseltä." ( :O: ) hän sanoi ja lisäsi: "Onko kaikki hyvin?" "On." Lähdin siitä sitten pyöräilemään ja kyllä hymyilytti. Hassu tilanne.

Tänään, kun tulin kotiin, joku pikku poika huusi: "Hei!" En tajunnut, että mulle huudettiin, joten en vastannut. "Hei!" Sitten vasta alkoi raksuttaa. Ei näy pihalla muita...Se taitaakin huutaa mulle. Pitää varmaan vastata. "Hei!" Kai se oli joku pikkuveljen kaveri, jota en vain tunne. Taas tuli se niin tuttu tunne: Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään."
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » Su 13 Heinä 2008 13:28

Eilen oli sitten huvipuistopäivä :virne:
Oli kivaa, vaikka satoikin aina välillä :D

Mitään sen kummempaa ei ole sattunut...
Migreeni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 13 Heinä 2008 17:06

Viikonloppu on mennyt itse edestään. Mansikoita en ole syönyt ihan Nykäsen tahtiin, mutta kumminkin. :virne: Hyviä ovat olleet ja nyt voi ruksata yhden kohdan yli listasta "(Tiedän yhä), mitä tein tänä kesänä". Mansikat, done. Vadelmat ovat jo osittain kypsyneet, joten niitäkin voisi tuolta pihapensaista napsia suuhunsa.

Oluissa join G:n ja H:n, vaikka en ole juonut vielä E:tä ja F:ää. Mutta hei, omapahan on ajankuluni :p Saan muuttaa sääntöjä, jos siltä tuntuu. Jossain ryppyotsaisessa rekkaribongauksessa tätä ei ehkä hyväksyttäisi, mutta se on heidän tappionsa.

3 viikkoa ja Ankka päättää kesän festarikauden. :O: Niin pitkällä ollaan jo.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja shaana » Su 13 Heinä 2008 18:45

Kirmasin pellolla ja kaaduin. Monesti.
Tuijotin myös auringonnousua (tai sitten vaan sitä aurinkoa) varmaan tunnin omissa ajatelmissa joskus aamulla. Teki mieli tulla notkuun fordelle, mutta olisin typeryyttä tehnyt. Tulin savuiseen kotiin, känppis yritti savustaa kissoja ja mun kämppää, raivosin, akka itki. Systeri yritti parittaa jollekki työttömälle luuserille. Munsta tuntuu, että tää ei ole mun vaan jonkun muun elämä.

Muuten menny ihan kivasti. Olin kunnolla kerrankin :pahis:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa