No niin, meillä on nyt yhteinen koti miehen kanssa

.
Ihan älyttömän rankka viikko takana. Saatiin viikko sitten avaimet ja mietittiin, että tämähän menee helposti, kun on useampi päivä aikaa muuttaa. Ensin henkilöautolla pienemmät tavarat ja torstaina loput isot huonekalut minun porukoitten avustuksella pakettiautolla. Mieskin oli sitä mieltä, että helppo homma ja hänellä on vähän tavaraa. Käytännössä kaikki huonekalut ovat minun, koska mies asui koirankopin kokoisessa opiskelijakämpässä ja omisti just ja just sängyn, jonkun hyllyn ja työpöydän. Mutta oli sitä irtoroinaa sitten kuitenkin varmasti saman verran kuin minulla, en ymmärrä miten se roina on mahtunut sinne pieneen kämppään. Suurin osa pienemmistä tavaroista saatiinkin tuotua uuteen kämppään, mutta maanantai-keskiviikko meni tähän. Aamulla puoli kuusi herätys töihin, töitten jälkeen muuttohommia ja illalla yhdeksän maissa vasta loppui hommat. Torstaina oli jo ihan älyttömän väsynyt. Aloitettiin muuttohommat neljältä iltapäivällä ja vikat tavarat oli yhdeksältä uudella kämpällä ja kello oli puoli yksitoista kun vanhat kämpät oli siivottu loppuun

. Perjantai-ilta ja lauantai menikin huonekaluja kasatessa ja laatikkoja purkaessa. Itse olen purkanut omista laatikoistani nyt suurimman osan, mutta mulla onkin järkevämpää käyttötavaraa, jotka on voinut laittaa paikoilleen kuin miehellä, jolla on epämääräisä harrastusrojuja(osia joista rakentaa asioita ja kaikkee muuta, jota varten autotalli olisi oikein kiva joskus tulevaisuudessa).
Kämppä on oikein ihana lukuunottamatta astianpesukonetta. Eilen laitoin pyörimään ohjelman x ja pesukone piti ärsyttävää ääntä koko ajan ja ohjelman loputtua huomasin, että osa astioista on edelleen likaisia. No ajattelin ettei se pesuohjelma ollut hyvä, joten laitoin tehokkaamman. Mies tuli työhuoneesta pesuohjelman loppuvaiheessa kysymään miksi täällä haisee palanut. Jotenkin se käry tuli siitä koneesta, mutta ei se siis palanut sentään. Mutta ei se kyllä ollut pessyt kunnolla vieläkään

. Siis sellaisiakaan astioita, joita oltiin käytetty syödessä vain hetki ennen kuin laitoin ne pesukoneeseen, joten lian ei olisi pitänyt olla pinttynyttä ja olisi pitänyt peseytyä helposti pois. Täytyy sitten tänään soitella heti vuokranantajille. Hyppivät varmasti riemusta

.